سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی عنوان کرد:

تشکیل گروه آموزشي مواد دندانی

رئیس دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی از ایجاد تشکیل گروه آموزشی برای ساخت مواد دندانی ایرانی خبر داد.

دکتر الهه دستجردی، رئیس دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: یک گروه آموزشی مواد دندانی با تشخیص سه آزمایشگاه در این دانشکده تشکیل شده است که به صورت اختصاصی به ساخت مواد دندانی می پردازد.

وی با اشاره به تحریم ها و بالا رفتن نرخ ارز گفت: در حال حاضر تمام موادی که در دندانپزشکی به کار می رود از خارج وارد کشور می شود و با این اتفاقات اخیر قیمت ها بالا رفته و همین امر روی قیمت های خدمات دندانپزشکی اثر می گذارد.

وی با تأکید بر اینکه تحریمات و نرخ ارز روی قیمت ایمپلنت ها نیز اثر گذاشته است عنوان کرد: باید تمهیداتی برای ایجاد ساخت مواد دندانی در کشور انجام شود تا دیگر نیازی به واردات نباشد.

**راه اندازی رشته اورال بیولوژی در دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی

وی در ادامه در خصوص دیگر اقدامات این دانشکده عنوان کرد: این دانشکده رشته اورال بیولوژی را در سطح تخصصی راه اندازی کرده است که طی چند روز آینده آزمون پذیرش آن برگزار می شود و 3 نفر پذیرفته می شوند.

دستجردی خاطرنشان کرد: دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی مجوز راه اندازی رشته MPH بهداشت دهان را از وزارت بهداشت گرفته است و انشاالله امسال در این رشته دانشجو می گیریم./ح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.