سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشريح اهداف سازمان نوسازي شهر تهران در سال 91

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: تولید مسکن، اشتغال زایی و حمایت از سرمایه های داخلی با توجه به نامگذاري سال از سوي مقام معظم رهبري با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از اهداف کلان سازمان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران علیرضا جعفری در نشستی جداگانه با کارشناسان معاونت های پشتیبانی، شهرسازی، معماری و فرهنگی- اجتماعی سازمان طي اين هفته ، اهم برنامه های سازمان در هر معاونت را تشریح كرد.

وي با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ، تصریح کرد: نام گذاری هایی که در سال های قبل صورت گرفته، بیشتر جنبه انگیزشی برای سازمان نوسازی داشتند، اما نام گذاری سال 91، تکلیف و رسالتی سنگین را برای این سازمان در سال جدید در بر خواهد داشت.

جعفري مفهوم تولید ملی، در راستای تبیین مأموریت های سازمان را تولید مسکن دانست و عنوان کرد: در فرآیند تولید مسکن 143 شغل بطور مستقیم و بالغ بر 600 شغل بطور غیر مستقیم در گیر هستند که با اشتغال زایی و مدیریت سرمایه، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در این فرآیند نیز پررنگ تر شده و سازمان نوسازی را در سال نو برای حرکت در مسیر پیام ولایت پیش خواهد برد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه سال 91، سال رشد و شکوفایی در سازمان نوسازی است، افزود: نقش و مأموریت همکاران در سال جدید نسبت به سال های گذشته متفاوت است که انتظار دارم با انگیزه بالا، نشاط، خلاقیت، نوآوری و ارائه پیشنهادات ارزنده و مفید ، سازمان را در جهت پیشبرد فعالیت های خود یاری رسانند.

وي خاطرنشان كرد: ارتقاء سطح و جایگاه منابع انسانی، توجه به آموزش، حوزه های رفاهی و خدماتی کارکنان، ساماندهی دبیرخانه نوسازی و بهسازی شهر تهران، راه اندازی دفاتر خدمات نوسازی، توجه به رویکرد اجتماعی در نوسازی مردمی از دیگر اهداف سازمان درسال جدید بود.

معاونت مالی و اقتصادی پرکارترین معاونت سازمان در سال جدید

جعفری با بیان اینکه معاونت مالی و اقتصادی یکی از معاونت های پرکار در سازمان می باشد، تصریح کرد: تلاش همکاران در سال گذشته ثابت کرد که اگر بخواهیم کاری انجام دهیم، قادر به انجام آن هستیم.

وي ادامه داد: شفاف سازی فرآیندهای مالی و جذب منابع و اعتبارات از جمله کارهای موفقی بود که در سال 90 صورت گرفت.

جعفری افزود:استراتژی ترین محصول در نگرش توسعه گرانه، بحث تولید مسکن می باشد و سیاست سازمان نوسازی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تولید مسکن خواهد بودکه این امر اشتغال زایی و جذب سرمایه های داخلی را نیز در بر دارد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اعلام این مطلب که رویکرد مدیریت اجتماعی در بافت های فرسوده و ساماندهی دبیرخانه نوسازی و بهسازی جهت تدوین سند زیردستی برای توسعه نوسازی و بهسازی شهر تهران از جمله مهمترین سیاست های سازمان در سال جاری است، تاکید کرد: معاونت مالی و اقتصادی و همچنین معاونت پشتیبانی می بایست نقش بسزایی در پیشبرد این اهداف ایفا كنند./ز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.