سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

100 هزار انگلیسي در آستانه بیکار شدن هستند

آمارها نشان مي دهد تعداد بیکاران در انگلیس به شدت افزايش يافته و پيش بيني مي شود تا قبل از تابستان سال جاری نزديك به 100 هزار فرصت شغلی دیگر نيزدر این کشور حذف شود .

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی ؛ جدیدترین گزارش های منتشر شده نشان می دهند 100 هزار نفر دیگر در انگلیس تا قبل از پایان تابستان سال جاری میلادی فرصت های شغلی خود را از دست می دهئد.

 

بر اساس اين گزارش ، اندیشکده "آی پی پی آر" در این باره با اشاره به اینکه بر اساس برآوردهای صورت گرفته نرخ بیکاری در انگلیس برای مدت 18 ماه کاهش پیدا نخواهد کرد ، اعلام کرد : نورث وست ،  لندن ، یورک شایر ، هامبرساید و شرق انگلیس شاهد بیشترین افزایش در نرخ بیکاری کشور خواهند بود.

 

اندیشکده "آی پی پی آر" در ادامه اعلام کرده است که انتظار می رود 50 هزار مرد و همین تعداد زن در انگلیس در سال جاری میلادی و به دنبال کاهش ادامه دار فرصت های شغلی در بخش دولتی فرصت های شغلی خود را از دست بدهند . این اندیشکده برآورد کرده است که بیش از 40 هزار نفر از کسانی که در سال جاری بیکار خواهند شد افرادی زیر رده سنی 25 سال هستند.

 

پیش بینی این اندیشکده درباره افزایش آمار بیکاری در انگلیس در شرایطی گزارش می شود که در حال حاضر درصد بیکاری این کشور برابر با 2 میلیون و 670 نفر برابر با 8.4 درصد است که این درصد از سال 1995 میلادی تاکنون بالاترین نرخ بیکاری انگلیس محسوب می شود . بیش از یک میلیون فرد 16 تا 24 ساله در این کشور بیکار هستند./ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.