سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزيري :

با 7 تير به مسابقات جهاني مي‌روم

ملي پوش المپيكي تير وكمان گفت: 3 ماه مانده به المپيك مشكل روانشناسي و تجهيزات داريم به طوري كه پيش از اعزام به چين تنها 7 عدد تير در اختيار دارم.

ميلاد وزيري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، پيش از اعلام تيم ملي تير و كمان به چين از برخي مشكلات تيم ملي صحبت كرد وافزود:
با وجود المپيكي بودن و فاصله 3 ماه تا المپيك مشكل تجهيزات و ورانشناسي داريم و قصدم در شرايط فعلي بروز حاشيه با حرفهايم نيست بلكه تنها يادآوري مي‌كنم كه فرصت زيادي تا المپيك نداريم.
وي ادامه داد: شجاعي قول داده بود نگاه ويژه‌اي به المپيكي‌ها داشته باشد و در حالي كه تجهيزات من در حد يك ورزشكار معمولي هم نيست چه برسد به ورشكار المپيكي. در اردوي فعلي از يك كمان مربوط به 2 سال قبل استفاده مي‌كنم و در آستانه اعزام به مسابقات جهاني چين تنها هفت تير در اختيار دارم البته از حق نگذريم كه مشكل تغذيه، بر اساس وعده‌هاي داده شده حل شد.
وزيري با تاكيد بر لزوم حضور روانشناس در تيم اشاره كرد: حضور پزشك ماساژور و روانشناس در تيم الزامي است با واعظي مدير جديد تيم ملي هم چندين بار صحبت كرديم به هر حال مهمترين مسئله براي حفظ آرامش تيم تا زمان المپيك حضورروانشناس است و نبايد وقت را از دست بدهيم شخصاً با دكتر حمزه در كميته‌هاي المپيك كار كرده‌ام و وي يا شخص ديگري بايد به تيم اضافه شوند.
وي در مورد دستور پرداخت پاداش‌ها يش اشاره كرد: كميته ملي المپيك هفت ميليون جايزه براي المپيكي شدنم درنظر گرفت و فدراسيون هم قول يك خودروي پژو را دارد كه با وجود دادن دستور آن، هنوز پاداش‌هايم را دريافت نكرده‌ام.
وزيري در پايان خاطر نشان كرد: حواشي اي اطراف تيم ملي وجود دارد از جمله بحث ماندن مربيان كره‌اي و حضور طولاني مدت من و كيوان رياضي مهر كه قطعاً به صلاحديد مربيان بوده و از منتقدان خواهش ميكنم تا زمان المپيك از اين بحثها دست بردارند و اجازه نتيجه گرفتن را به تيم بدهند قطعاً هر زمان احساس كنم فرد مفيدتري براي تيم ملي وجودداردخودم از تيم كنار مي‌روم.

*اعزم ملي پوشان به چين

گفتني است، تيم ملي تيرو كمان روز گذشته با تركيب 14 بازيكن براي شركت در بازيهاي جهاني به چين اعزام شد.
قيدي، كاظمي، پاكزاد، حليميان، رنجبر و پارسامهر در قالب تيم كامپوند و پارسا، خوري، رياضي مهر، وزيري ، دهقان ، اسدي و محمودي سرشت با عنوان تيم ريكرو به چين اعزام شدند.
رضا زماني نژاد نيز در چين به ملي پوشان ملحق مي‌شود./ص
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.