سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مژده طاهری میهمان برنامه "ما و شما" سیمای کردی

برنامه این هفته "ما و شما" سیمای کردی، میزبان یکی از گویندگان با سابقه سریال ها و فیلم های این سیما خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مژده طاهری که در دوبله سریال هایی همچون مردان آنجلس،مختارنامه، به کجا چنین شتابان، حس سوم و ... به گویندگی پرداخته است،در برنامه این هفته "ما و شما" حضور خواهد داشت و با بینندگان سیمای کردی دیدار خواهد کرد.

وی همچنین در برنامه "اتل متل" (ویژه برنامه کودک سیمای کردی)،صداپیشگی در نقش یکی از شخصیت های عروسکی را بر عهده داشته است.
پخش گزارش مردمی از اربیل عراق و گزارش پشت صحنه برنامه های سیمای کردی از دیگر بخش های برنامه "ما و شما" سیمای کردی است که به تهیه کنندگی پژمان رنجبر یکشنبه هر هفته ساعت 22:00 به وقت تهران به مدت 40 دقیقه به طور زنده از سیمای کردی شبکه جهانی سحر پخش می شود.
بنا بر این گزارش، فیلم تلویزیونی "با چشمان بسته ببین" یکشنبه 20 فروردین ماه، ساعت 17:30 به وقت تهران به مدت 90 دقیقه از سیمای آذری پخش می شود.
"با چشمان بسته ببین" به سرپرستی مهدی حسین زاده و با حضور گویندگانی همچون شهباز دولت نژاد، سعید بحرالعلومی، مهدی حسین زاده، لعیا نبیل پور، یوسف نوعی، محمدعلی نوروش، ندا سام، ونوس محسن زاده و ... به زبان آذری دوبله شده است.
سعید بحرالعلومی مدیر دوبلاژ و غلامرضا صفوی مترجم این فیلم تلویزیونی بوده اند. صمن اینکه النور باغیش اف ویراستاری و ساناز اکبری صدابرداری آن را بر عهده داشته اند.
فیلم تلویزیونی "با چشمان بسته ببین" به کارگردانی جواد مزدآبادی، محصول شبکه 2 سیما است و داستان روزهايي از زندگي زوجي را به تصوير مي كشد كه از طريق يك آگهي، به شغلي پرسود دست مي يابند و همين موضوع باعث بروز مسایلی در زندگي آنها مي شود.
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.