سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاونت آموزشی دانشکده علوم حدیث خبر داد؛

ایجاد رشته های جدید دانشکده علوم حدیث در سال 91

دانشکده علوم حدیث در سال جدید رشته های جدیدی را راه اندازی خواهد کرد.

دکتر حجت معاون آموزش دانشکده علوم حدیث با تشریح عملکرد این معاونت در سال 90 به خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت:این دانشکده در سال 90 برنامه های آموزشی رشته هایی همچون ارتباطات گرایش حج و زیارت ،‌تفسیر روایی در مقطع کارشناسی ارشد و را تصویب و رشته های علوم حدیث و کلام اسلامی را در مقطع کارشناسی بازنگری کرده است.

وی افزود:در سال 90 مجوز رشته های روان شناسی اسلامی گرایش روان شناسی مثبت گرا در مقطع کارشناسی ارشد، علوم و معارف نهج البلاغه در مقطع کارشناسی ارشد،‌مدرس معارف اسلامی گرایش اخلاق اسلامی در مقطع دکتری،‌علوم قرآن و حدیث در مقطع دکتری،‌کلام امامیه در مقطع دکتری ،‌علوم و معارف قرآن در مقطع ارشناسی و فقه و حقوق اسلامی و کلام در مقطع کارشناسی اخذ شده است. که در سال 91 راه اندازی خواهند شد.

وی تصریح کرد:درسال 91 جهت پیگیری اخذ مجوز برای رشته هایی همچون تفسیر روایی در مقطع کارشناسی ارشد،شیعه شناسی گرایش کلام در مقطع کارشناسی ارشد،‌علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی ارشد در قم فقه و مبانی حقوق اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد برای قم اقدام خواهد شد.

دکتر حجت ادامه داد:در جهت ایجاد شرایط برای تحقق ارتقاء دانشکده علوم حدیث به دانشگاه قرآن و اهل بیت (ع) نیز اقداماتی انجام شده که در نهایت منجر به تصویب ایجاد دانشگاه قرآن و اهل بیت(ع) از سوی وزارت علوم گردید.

وی به موفقیتهای دانشجویان دانشکده علوم حدیث در سال 90 اشاره کرد و یادآور شد:این دانشجویان توانستند با همت و تلاش خود رتبه بالایی را در شانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی در رشته های علوم حدیث و قرآن کسب کنند./عط
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.