سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

مرادکرمی رئیس هیات کبدی استان شد

مراد کرمی با کسب 16 رای ممکن به عنوان رئیس جدید هیات کبدی استان انتخاب شد

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران كرمانشاه؛
مراد كرمی' تنها كاندیدای احراز این پست، با كسب 16 رای ممكن به عنوان رییس جدید هیات كبدی استان كرمانشاه برگزیده شد.

در این مجمع كه به ریاست مقصودلو رییس فدراسیون كبدی، عزیزی معاون اداره كل ورزش و جوانان كرمانشاه و كلیه اعضای مجمع در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی كرمانشاه برگزار شد، كرمی توانست رای تمام اعضا را كسب و به مدت چهار سال سكان دار هیات كبدی كرمانشاه شود.

وی پیش از آغاز رای گیری، سال 90 را سال تقریبا موفقی برای ورزش كبدی كرمانشاه دانست و گفت:در این سال تیم های مختلف كبدی كرمانشاه را به مسابقات منطقه ای و كشوری اعزام و توانستیم نتایج خوبی را نیز كسب كنیم.

كرمی افزود: در سال گذشته در مجموع 12 اعزام داشتیم كه پنج اعزام به مسابقات منطقه ای و هفت اعزام نیز به مسابقات كشوری بود و خوشبختانه توانستیم در تمامی پنج دوره مسابقات منطقه ای كه سه دوره آن را بانوان و دو دوره را نیز آقایان شركت كرده بودند، عنوان قهرمانی را كسب كنیم.

وی خاطرنشان كرد: در مسابقات كشوری نیز كبدی كاران كرمانشاهی توانستند نتایج خوبی را كسب كنند و در میان چهار - پنج تیم اول رقابت ها قرار بگیرند.

كرمی یادآور شد: همچنین در سال گذشته سه نفر از آقایان و دو نفر از بانوان كبدی كار كرمانشاهی به عضویت تیم ملی درآمدند و در رقابت های مختلف بین المللی و جهانی كسب افتخار كردند.

رییس جدید هیات كبدی كرمانشاه همچنین به برنامه های آتی خود در هیات اشاره كرد و گفت: برگزاری كلاس های آموزشی داوری و مربیگری، تقویت تیم های پایه، فعال سازی كبدی در شهرستان ها، راه اندازی هیات كبدی شهرستان كرمانشاه و برگزاری مسابقات لیگ استانی از جمله این برنامه ها می باشد.

كرمی در پایان خواستار مساعدت و كمك بیشتر فدراسیون كبدی و همچنین بازگرداندن مسئولیت منطقه یك كبدی كشور به كرمانشاه شد./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.