سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

راه اندازی کارخانه تولید آهن اسفنجی در فولاد مبارکه

مدیر عامل فولاد مبارکه از راه اندازی کارخانه تولید آهن اسفنجی در این مجتمع خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان؛محمدمسعود سمیعی نژاد در خصوص روند اجرای طرح‌های توسعه در شرکت فولاد مبارکه گفت: طرح‌های توسعه با سرمایه‌گذاری 129 میلیارد تومان و 51 میلیون و 230 هزار یورو در سال 90 از رشد بسیارخوبی برخوردار بوده بطوری که ميتوان اذعان داشت اجرای طرح‌های توسعه در این سال معادل پنج سال گذشته بوده است.

وی خاطر نشان کرد: کارخانه تولید آهن اسفنجی مراحل آزمایش سرد خود را در اسفندماه پارسال آغاز کرد و پیش بینی می‌شود در آینده نزدیک آزمایش گرم این کارخانه انجام شود.

ئی خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شد ه و باهمت و تلاش متخصصان ضمن استفاده 85 درصدی از توانمندی‌ های داخل کشور طرح‌های توسعه زودتر از برنامه زمانبندی شده اجرا خواهد شد.

 سمیعی‌نژاد در ادامه با اشاره به بحث اشتغال و کارآفرینی در کشور گفت: با اجرای طرح‌های توسعه بیش از 8 هزار نفر از جوانان جویای کار در طرح های توسعه فولاد مبارکه مشغول خدمت شده‌اند که باراه‌اندازی طرح‌های مذکور بیش از 15 هزار فرصت شغلی جدید در کشور ایجاد خواهد شد. 

وی بومی‌سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز فولاد مبارکه را از دستاورد‌های مهم و راهبردی این شرکت بیان کرد و افزود: جلوگیری از خروج هر‌یک دلار ارز از کشور زمینه ایجاد یک شغل را در کشور فراهم خواهد ساخت بطوریکه با تعامل و همکاری بسیار خوبی که بین سازندگان داخلی و شرکت فولادمبارکه وجود دارد تا کنون بیش از 85 درصد از قطعات و تجهیزات مورد نیاز اين شرکت در داخل کشور ساخته و در خطوط تولید فولاد مبارکه مورد استفاده قرار گرفته است.

 مدیر عامل فولاد مبارکه به افزایش EPS شرکت فولاد مبارکه از 295 ریال به 405 ریال در سال 90 اشاره کرد و اين ميزان رشد را ناشي از صرفه‌جویی‌ها و کاهش هزینه‌ها در شرکت خواند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.