سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجلس به ‌بررسی با اولویت اصلاح قانون تعیین تکلیف معلمین حق‌التدریس راي داد

نمايندگان مجلس، با دردستور كار قرار گرفتن بررسی قانون تعیین تکلیف معلمین حق‌التدریس موافقت كردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، بهارستان نشينان در جلسه علنی امروز(يكشنبه) بررسي تغيير دستور و در اولويت قرار گرفتن اصلاح قانون تعيين تكليف معلمان حق التدريس را در دستور كار خود قراردادند و با اين تغييردستورموافقت كردند.

موسي الرضا ثروتي نماينده مردم بجنورد، مانه و سملقان در توجيه لزوم تغيير دستور و دراولويت قرار گرفتن بررسي طرح اصلاح ماده 7 قانون تعيين تكليف استخدامي معلمين حق التدريس و آموزشياران نهضت سواد آموزي (اصلاحيه مصوب 1389) گفت: طرحي در گذشته توسط نمايندگان تهيه شده بود كه در ارتباط با استخدام معلمين حق التدريس و آموزشيار نهضت سواد آموزي بود.

وي در ادامه افزود: تعدادي معلم شركتي بودند كه موضوع آنها در كميسيون آموزش و تحقيقات مورد بررسي قرار گرفت و تصويب شد و توسط كميسيون آموزش وتحقيقات به صحن مجلس ارجاع شده‌است.

ثروتي خاطرنشان كرد: همينطور تعدادي آموزشيار دانشكده هاي فني و حرفه‌اي داريم كه به موجب قانون آموزشكده ها به وزارت علوم داده شده و تعدادي حق التدريس دارند كه حق التدريسي هاي آنها هم تعيين تكليف نشده بود لذا كميسوين آموزش و تحقيقات هر دو مورد را يعني هم معلمين شركتي و هم حق التدريسي هاي آموزشكده ها را مورد بررسي قرار داده و در چارچوب طرح اصلاح ماده 7 قانون تعيين تكليف استخدامي حق التدريس و آموزش ياران ارايه داده است.


خود با تقاضای تغییر دستور برای طرح اصلاح ماده ۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی موافقت كردند./س2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.