سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهر فريبا از استقلال فايده اي ندارد

بهتاش فريبا، مربي تيم استقلال بدليل اظهارات و انتقال مدير عامل تيم، اعلام داشت كه قصد ادامه همكاري با تيم استقلال را ندارد وي قصد حضور در تمرينات تيمي را نداشت، اما سرمربي تيم وي را منصرف كرد.

به گزارش

خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران

: پرويز مظلومي از دستيارانش در خواست كرد كه تا زماني كه وي در تيم استقلال مشغول به كار است وي را تنها رها نكرده و وي را همراهي كنند، اين در حالي است كه سرمربي تيم استقلال در حال حاضر قصد ادامه همكاري با آبي ها را دارد و اين تيم را ترك نمي كند.

گفتني است، فريبا از سرمربي تيم درخواست كرد كه به وي اجازه دهد كه اين تيم را ترك كند زيرا نمي تواند با شرايط فعلي، استقلال را همراهي كند، اما پرويز مظلومي اعلام كرد كه اجازه چنين اقدامي را به وي نمي دهد، زيرا وي توسط سرمربي تيم به جمع آبي ها پيوسته است و مربيان تيم بايد وي را همراهي كنند تا زماني كه بصورت دسته جمعي از جمع آبي ها جدا شده و اين تيم را ترك كنند.

شايان ذكر است: مربي تيم استقلال مدعي شد كه كار در استقلال با توجه به شرايطي كه بوجود آمده سخت است اما سرمربي تيم در جلسه اي با وي و ديگر دستياران ايراني اش اعلام كرد كه اگر آنها قصد كنند استقلال را همراهي نكرده و پرويزمظلومي را رها كرده و از تيم جدا شوند، برخي در اين خصوص سوء استفاده كرده و اين شرايط را به مسائل حاشيه اي ربط مي دهند تا آبي ها را دچار مشكلات بيشتري كنند.

به همين دليل فريبا از قهر كردن پشيمان شد و آبي ها را در تمرينات همراهي كرد تا وضعيت تيم در ادامه ليگ مشخص شود. البته غيبت اين مربي در تمرينات حرف و حديثها را افزايش داده است./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.