سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز /

تور آذربایجان نقش حیاتی در توسعه دوچرخه سواری آسیا دارد

رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در پیامی به بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه سواری آذربایجان گفت: تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان نقش حیاتی برای توسعه دوچرخه سواری آسیا دارد .

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، "پت مک کواید" در این پیام آورده است: به عنوان رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری، جهانی شدن ورزش دوچرخه سواری به یکی ازاولویتهای من تبدیل شده و برای من مهم است که رشته ورزشی کم نظیر ما در تمامی قاره های جهان به خوبی نمایندگی شود، این یکی از دلایل اصلی پایه گذاری پنج تور قاره ای اتحادیه جهانی در سال 2005 به شمار می رود.

وی افزوده است: از آن زمان تور بین المللی آذربایجان بخشی از تقویم آسیایی اتحادیه جهانی بوده، مورد استقبال قرار گرفته و در مسیر رشد مداوم قرار گرفته  و مسابقاتی نظیر تور آذربایجان، نه تنها قادر به شناساندن آسیا به دنیای دوچرخه سواری هستند بلکه درآن واحد ورزش دوچرخه سواری را به افکار عمومی آسیا معرفی می نمایند.

پت مک کواید در خصوص تور دوچرخه سواری آذربایجان افزود: این مسابقات نقش حیاتی برای توسعه رشته ورزشی ما بازی می کند و در طول سالیان متمادی به تور بین المللی آذربایجان برای ایفای این نقش محوری وابسته شده ایم.

رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری اظهار داشت: امسال بیست وهفتمین دوره تور بین المللی آذربایجان را شاهد خواهیم بود و در حقیقت این موضوع به تنهایی گواه آن است که این مسابقه چند مرحله ای موفق بوده و به طور کامل جایگاه ارزشمندی را درصحنه بین المللی دوچرخه سواری به دست آورده است.

وی در ادامه آورده است: این واقعیت که این مسابقه در این مدت طولانی به خوبی رشد کرده قسمت عمده آن ریشه در اهتمام برگزار کنندگان دارد و من علاقمندم از این فرصت برای قدردانی از همه آنها به همراه مسئولان سیاسی، مدیران ورزشی، حامیان و داوطلبانی که همگی برای به صحنه در آوردن این مسابقه مشارکت ورزیده اند، استفاده نمایم.

بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان22 الی 27 اردیبهشت 1391 با شعار تور آذربایجان الهام بخش ورزش پاک و بدون دوپینگ در ورزش دوچرخه سواری برگزار خواهد شد./ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.