سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

حمایت از تولیدات ملی هیمنه اقتصادی غرب را در هم می شکند

استاندار آذربایجان غربی گفت: با جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" میتوانیم هیمنه اقتصادی غرب را نیز در هم بشکنیم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه وحید جلال زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه رسانه ها مهمترین وظیفه در راستای فرهنگ سازی برای مصرف تولیدات ملی را دارند، افزود: باید با استفاده از رسانه های سمعی و بصری مرعوبیت ایجاد شده توسط رسانه های غربی را خنثی کرد.

وی ادامه داد: یکی از دلایل مهم استفاده برخی از افراد از کالاهای خارجی ایجاد مرعوبیت اقتصادی در بین مصرف کنندگان است که این باید توسط رسانه های داخلی درمان شود.

جلال زاده تبلیغات بالای رسانه های غربی را مهمترین عامل برای مصرف کالاهای تولید غرب دانست و اظهارداشت: تبلیغات بالای رسانه های غربی در جهت مصرف کالاهای خودشان باعث می شود که مردم با تاسی از این تبلیغات کالای تبلیغ شده را برتر و بهتر قلمداد کرده و نسبت به خرید آنان اقدام نمایند هرچند که این کالاها در مقایسه با تولیدات داخلی از کیفیت مناسبی نیز برخوردار نباشند.

استاندار آذربایجان غربی استفاده از کارشناسان و صاحبنظران در جهت بررسی راهکارهای مختلف برای حمایت از تولیدات داخلی را موثر دانست و گفت: جلسه هم اندیشی با حضور کارشناسان مختلف در استان برای بررسی راهکارهای عملیاتی تحقق شعار "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" در روز های آینده برگزار خواهد شد.

جلال زاده در ادامه افزود: افزایش کیفیت کالاهای ساخت داخل و تبلیغات درست این کالاها و همچنین نقش مهم آموزش و پرورش در آموزش دانش آموزان برای استفاده از کالاهای ایرانی از جمله عواملی است که باید مد نظر قرار گیرد.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه خواستار تشکیل جلسات و همایش های مختلفی در بین بانوان و خانواده ها در راستای حمایت از تولیدات داخلی شد./س

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.