سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

احداث سایت امداد در شهر آبیک

شهردار آبیک از احداث سایت امداد در این شهر خبر داد.

 

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران، علی یحیی‌پور امروز در آبیک گفت: سایت امداد در زمینی به مساحت 2 هزار و 770 متر مربع احداث می‌شود که کلنگ احداث آن در آینده نزدیک به زمین زده می‌شود.

وی افزود: در سایت امداد برای ادارات هلال احمر، راهنمایی و رانندگی، پلیس بزرگراه، مرکز اورژانس، راه و ترابری و آتش‌نشانی زمین در نظر گرفته شده است.

این مسئول ادامه داد: این سایت به منظور تسریع در زمان بروز حوادث طبیعی و سوانح جاده‌ای احداث می‌شود که عملیات اجرایی آن با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر آبیک آغاز می‌شود.

یحیی‌پور خاطر نشان کرد: با درخواست ادارات مذکور، در سایت امداد، زمین به آنان واگذار می‌شود تا نسبت به احداث ساختمان حوزه کاری‌شان اقدام کنند.

* احداث بزرگترین ساختمان مرکزی آتش‌نشانی در آبیک

شهردار آبیک در ادامه گفت‌وگو از احداث بزرگ‌ترین ساختمان مرکزی آتش‌نشانی در این شهر خبر داد و افزود: برای احداث بزرگ‌ترین ساختمان مرکزی آتش‌نشانی هفت میلیارد ریال اعتبار و 700 متر مربع زمین در سایت امداد در نظر گرفته شده است.

یحیی‌پور از اختصاص 47 میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح هندسی و عملیات بلوار اصلی شهر در بلوار آیت‌الله طالقانی خبر داد و گفت: جمع‌آوری رفیوژ، روکش آسفالت، درختکاری و پیاده‌رو در اصلاح هندسی بلوار مذکور در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: عملیات ساماندهی بلوار اصلی شهر تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

شهردار آبیک تصریح کرد: با اصلاح هندسی و ساماندهی بلوار اصلی شهر آبیک نسبت به کف‌پوش خیابان‌های میادین معلم و ولی عصر(عج) و نیز نصب دو دهنه پل مکانیزه عابر پیاده در سطح شهر اقدام می‌کنیم./[

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.