سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال برگزاري روياروي تيم فوتبال ايران با عراق

فدراسيون فوتبال ايران طي نامه اي به فدراسيون فوتبال عراق خواستار برگزاري ديدار دوستانه با تيم ملي عراق شد.

به گزارش

خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران

فدراسيون فوتبال ايران خواستار برگزاري ديدار دوستانه اي با تيم فوتبال عراق در ارديبهشت ماه در ورزشگاه آزادي تهران شده است كه اين درخواست در راستاي آماده سازي در تيم ايران و عراق براي مرحله چهارم رقابت هاي انتخابي جام جهاني 2014 برزيل مي باشد.

شايان ذكر است، در اين راستا هنوز هيچ پاسخي از سوي فدراسيون عراق مبني بر توافق درخواست فدراسيون ايران نشده است و طي اخباري كه از رسانه هاي بين المللي به گوش رسيده است احتمال برگزاري اين ديدار بسيار كمرنگ است چرا كه زيكو سرمربي تيم فوتبال عراق خواستار برگزاري اردوي آماده سازي در تركيه به جاي سفر به ايران جهت برگزاري اين ديداردوستانه مي باشد و هنوز از سوي خبرگزاري رسمي عراق درباره تاييد يار و درخواست فدراسيون فوتبال ايران خبري منتشر نكرده است و رويايي دو تيم ايران و عراق هنوز در ابهام است.

گفتني است، تيم فوتبال ايران با تيم هاي قطر ، ازبكستان، لبنان و كره جنوبي در گروه اول مرحله چهارم مسابقات انتخابي جام جهاني 2014 برزيل قرار دارند و همچنين تيم عراق نيز در گروه دوم اين مسابقات با تيم هاي ژاپن ،استراليا ،عمان و اردن همگروه مي باشند.

اين گزارش حاكي است، تيم هاي ايران و عراق آخرين بار در ابتداي سال گذشته ميلادي در مسابقات نهايي جام ملت هاي آسيا در قطر با هم روبرو شدند./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.