سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نیمه دوم فروردین ماه تماشاخانه ایرانشهر و خانه هنرمندان؛

با اجرای 6 اثر صحنه ای به فعالیت های نمایشی خود ادامه می دهند

مجموعه تماشاخانه ایرانشهر و خانه هنرمندان ایران، با اجرای شش اثر صحنه ای فعالیت های نمایشی خود را در نیمه دوم فروردین ماه سال جاری ادامه می دهد.

به گزارش

باشگاه خبرنگاران

و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر؛ این مجموعه که فعالیت های هنری خود در سال 91 را با اجرای آیین آغاز نمایش"پس از سقوط" از 15 فروردین ماه آغاز کرده است، در سالن شماره یک خود میزبان این نمایش با ترجمه و کارگردانی منیژه محامدی است. این نمایش به مدت زمان 90 دقیقه و بازی هنرمندانی چون محمد اسکندری، مهوش افشار پناه، نیما رئیسی، رضا مختاری و آناهیتا همتی هر روز به استثناء روزهای شنبه، از ساعت 20:30 در سالن یاد شده به روی صحنه می رود.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به محمد خداوردی طراح صحنه و نور، ارشام مودبیان موسیقی و دستیار اول کارگردان، حسین هاشمی تصویرسازی،مهدی فاتحی طراح پوستر و بروشور و پیمان شیخی مشاور رسانه ای و تبلیغات اشاره کرد.

نمایش"آمدیم نبودید رفتیم" نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی رضا حداد نیز از دیگر نمایش های مجموعه تماشاخانه ایرانشهر است که به مدت زمان 105 دقیقه از ساعت 20 با بازی هنرمندانی چون هانیه توسلی، سیامک انصاری، برزو ارجمند، لیلی رشیدی، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، امیر جنانی، پانته آ پناهی ها، بابک حمیدیان، یاسر خاسب، شبنم فرشاد جو و ... در سالن استاد سمندریان به روی صحنه می رود.

سالن استاد انتظامی مجموعه خانه هنرمندان هم در فروردین و اردیبهشت ماه سال 91 میزبان چهار نمایش صحنه ای "سمفونی تنفر" نوشته و کار میلاد عباسی به مدت زمان 40 دقیقه در ساعت 17:30، نمایش "قرمز+ یک عالمه سفید" نوشته ماریا شاهی وبه کارگردانی بهنام حجتی با مدت زمان 70 دقیقه در ساعت 18:45، نمایش"ساقه های لاغر کم خون" نوشته و کار سلیمان تاش به مدت زمان 50 دقیقه در ساعت 20:30 و نمایش"آیینه پشت سکوت" نوشته منصور فارسی و به کارگردانی امیر میری به مدت زمان 80 دقیقه در ساعت17 است./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.