سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

30دی برگزار خواهد شد؛

چهاردهمین دوره آزمون ادواری استانداردهای مهارتی کار و دانش

چهاردهمین دوره آزمون ادواری استانداردهای مهارتی کار و دانش به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، با هدف سنجش دانش نظری و عملی افراد ماهر و استادکار روز جمعه سی‌ام دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌به نقل از ادار كل فرهنگ و ارشاد استان قم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قم گفت: چهاردهمین دوره آزمون ادواری در 34 رشته مهارتی کار و دانش در 2 بخش نظری و عملی در رشته‌های گرافیک رایانه، صفحه آرایی، چهره سازی، تصویربرداری، طراحی صفحات وب و... همزمان با سراسر کشور در استان قم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمد جواد جلالی اظهار داشت: با توجه به توافقنامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داوطلبان پس از موفقیت در آزمون عملی و نظری و دریافت گواهینامه مهارتی، با گذراندن دروس عمومی و معادل سازی آن موفق به اخذ مدرک دیپلم کار دانش از سوی آموزش و پرورش می‌شوند.

وی در پایان یادآور ‌شد: ثبت نام آزمون از روز دوشنبه 12 دی آغاز و تا پایان روز شنبه 24 دی ماه ادامه خواهد شد که متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام به سایت www.azmoonehonar.ir مراجعه نمایند./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.