سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جيب بر حرفه اي با تلاش پليس دستگير شد

سرگرد محمود مالمير صبح امروز از دستگيري يک جيب بر حرفه اي در پايانه مسافربري غرب با شکايت دو مسافر خبر داد.

سرگرد محمود مالمير، رييس کلانتري 209 ترمنيال غرب، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني پليس، از دستگيري يک جيب بر حرفه اي در ترمينال غرب خبر داد.

اين مقام انتظامي در تشريح ماجر گفت:" روز گذشته ماموران گشت انتظامي اين يگان در حال گشتزني در محدوده استحفاظي خود بودند که به فردي سراسيمه به آنها مراجعه کرده و با شکايت از يک جيب بر اعلام کردند که مشخصات وي را به خاطر دارند و مي توانند به پليس در پيدا کردن او کمک کنند.

سرگرد مالمير عنوان داشت:" بلافاصله چهره نگاري انجام شده و ماموران گشت هاي انتظامي در پايانه مسافر بري اقدام به چهره زني کردند تا اينکه يکي از ماموران موفق شد چهره اين فرد را با يکي از مسافرنماها که در ترمينال منتظر فرصت براي جيب بري بود، شناسايي کند.

وي افزود:" با شناسايي اين فرد، ماموران براي دستگيري وي اقدام کردند اما متهم به محض ديدن ماموران به سمت در خروجي فرار کرد و سعي داشت با استفاده از ازدحام جمعيت متواري شود که موفق نشده و در همان گيت خروجي بازداشت و به کلانتري منتقل شد.

کلانتر 209 اضافه کرد:" شاکي که "ابراهيم" نام داشت به محض ديدن متهم او را شناسايي کرده و در توضيحات خود به ماموران گفت اين هنگامي که براي خريد به يکي از فروشگاه هاي پايانه رفته بود، از وي جيب بري کرده است.

مالمير ادامه داد:" تحقيقات در کلانتري آغاز شد ولي مظنون در ابتدا منکر اتهامات وارده بود اما هنگامي که وسايل موي مورد بازرسي قرار گرفت مبلغي وجه نقد که متعلق به شاکي بود و تعدادي مدارک و کارت شناسايي متعلق به افراد ديگر کشف شد.

اين مقام انتظامي تشريح کرد:" در تحقيقات تکميلي متهم به جرم خود اعتراف و در بررسي هاي ديگر دو عدد تراول 50 هزار توماني، نيز از وي کشف و ضبط شد که پس از صورتجلسه براي انجام تحقيقات بيشتر به دادسرا منتقل شد./ل
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.