سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات مردم يونان مقابل ساختمان پارلمان

هزاران نفر از مخالفان دولت يونان در اعتراض به سياست هاي اقتصادي دولت ، در برابر پارلمان اين کشور در شهر آتن تظاهرات برپا کردند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از  خبرگزاري رويترز ؛  به دنبال خودکشي يک فرد بدهکار در برابر پارلمان يونان صدها نفر از مخالفان دولت يونان در برابر پارلمان اين کشور و ميادين اطراف آن از جمله ميدان سينتاگما در شهر آتن تظاهرات برپا کردند.
 

 

بر اساس اين گزارش ، در اين تظاهرات که در ساعات پاياني روز چهارشنبه برگزار شد ، شهروندان معترض ضمن سر دادن شعارهايي مخالفت خود را با سياست رياضت اقتصادي دولت اين کشور اعلام داشتند . آنان همچنين با آتش زدن لاستيک و سطل هاي زباله با پليس درگير شدند.
 

يادآور مي شود ، فردي که در برابر پارلمان يونان خودکشي کرد يک بازنشسته 77 ساله بود که با شليک گلوله در برابر پارلمان يونان به زندگي خود خاتمه داد . پليس ضد شورش که از ساعتها پيش پارلمان و خيابانهاي اطراف آنرا به محاصره درآورده بود براي متفرق کردن تظاهرکنندگان از گاز اشک آور و باتوم استفاده کرد.
 

گفتني است آخرين آمارها از افزايش آمار خودکشي ها در يونان به دنبال بحران مالي حکايت دارد به طوريکه آمار خودکشي تنها در شهر آتن پايتخت اين کشور به بالاي 25 درصد رسيده است./ا
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.