سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعيد مظفري:

پيشكسوتان مخالف ورود جوانان به دوبله نيستند

بزرگان عرصه دوبلاژ به دليل داشتن تجربه و آگاهي از شرايط دوبلاژ خواهان تجديد نظر ورود بسياري از جوانان مستعد به اين حرفه هستند.

سعيد مظفري،مدير دوبلاژ پيشكسوت سيما با اشاره به عشق و ممارست جوانان براي ورود به حرفه دوبلاژ در گفتگو با خبرنگار حوزه دوبلاژ باشگاه خبرنگاران گفت:متاسفانه با وجود مصاحبه هاي بسيار زياد در راستاي تامين نبودن دوبلورهاي به لحاظ مالي،‌هنوز جوانان مشتاق ورود به اين حرفه اند.

وي افزود:پيشكسوتان مخالف ورود جوانان به دوبلاژ نيستند و به دليل هدر نرفتن عمر آنها براي يك حرفه اي كه آينده ي معلومي ندارد، دلسوزي مي كنند.

مظفري با اشاره به اين مطلب كه بعضي از پيشكسوتان ديگر در بين ما نيستند،تصريح كرد:اكنون حدود 30 پيشكسوت ديگر،‌كم و بيش در اين حرفه به فعاليت مي پردازند و آينده دوبله به طور قطع در دست جوانان خواهد بود.

وي ادامه داد:اما من توصيه مي كنم كه براي يك مدت كوتاه 2 ماهه به دوبلاژ آمده و اگر شرايط را مناسب ديدند ،بمانند.

وي با توجه به تعداد بالاي گويندگان جوان افزود:در حال حاضر تعداد گويندگان بيشتر از حجم فيلم هاي در دست دوبله است و ديگر شخصيتي وجود ندارد كه دوبلور ثابتي هميشه به جاي آن گويندگي كند.

وي خاطرنشان كرد:ما پيشكسوتان از هيچ كمكي به جوانان دريغ نمي كنيم،اما توصيه ما به آنها اين است كه با هوشياري و عشق وارد اين حرفه شوند./ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.