سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست ویژه امضا کنندگان استیضاح شیخ الاسلام با شورای حل اختلاف قوا

یکی از امضاکنندگان طرح استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر که عصر امروز امضاکنندگان استیضاح، نشستی با شورای حل اختلاف قوا برگزار می کنند؛ گفت: طبق اعلام قوه قضائیه پرونده مرتضوی باز است و وی ابتدا باید به دادگاه برود و پس از بسته شدن پرونده اش برای بر مسند نشستن پستی حساس در کشور معرفی شود.

به گزارش حوزه مجلس باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری خانه ملت، پرویز سروری با اعلام این خبر که امروز(چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه) امضا کنندگان استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نشستی درباره این استیضاح خواهند داشت گفت: برای استیضاح کنندگان سؤال است که چرا با وجود مخالفت شیخ الاسلامی، مرتضوی برای ریاست تأمین اجتماعی انتخاب شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با استناد به اظهارات رئیس قوه قضائیه گفت: پرونده سعید مرتضوی همچنان در قوه قضائیه به علت موضوع کهریزک باز است و دولت نباید از چنین افرادی در پست های حساس استفاده کند.

وی با تأکید بر اینکه مرتضوی ابتدا باید به دادگاه برود تا به اتهاماتش رسیدگی شود، گفت: مرتضوی هم باید مثل تمام شهروندان دیگر پرونده اش در دادگاه رسیدگی شود و اگر دادگاه رأی به بسته شدن پرونده وی بدهد استیضاح کنندگان تجدیدنظر می کنند./ش3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.