سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیمت بالای زمین مهمترین دلیل تاخیر اجرای پروژه های منطقه یک

معاون فنی و عمران منطقه یک گفت: به منظور اجرای طرح های عمران شهری و موارد اعلامی شورایاران و شهروندان در شمال تهران بالغ بر 160 میلیارد تومان تملک املاک انجام گرفت.

محمد شیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: با تعامل مناسب میان شهروندان و شهرداران نواحی جهت بهینه سازی محلات و پیگیری کارشناسان اداره املاک شاهد پیشرفت چشمگیر در اجرای طرح های عمرانی، ترافیکی، فضای سبز، فرهنگی و همچنین مصوبات بازدید میدانی مورد درخواست شهروندان بوده ایم.
وی بیان کرد: 90 مورد توافقنامه ملکی به مبلغ بیش از 160 میلیارد تومان منعقد شده که در راستای آن 46 هزار و 890 مترمربع عرصه و 8 هزار و 627 مترمربع اعیان و 327 مترمربع تجاری تحت تملک این شهرداری قرار گرفت.
شیری گفت: با توافقات صورت گرفته شاهد اصلاح گذرها و معابر و نیز حل معضل گره های ترافیکی چندین ساله، تامین سرانه های فضای سبز و خدمات فرهنگی و رفع موانع صورت گرفته و در بسیاری از موارد باعث محرومیت زدایی از زندگی شهروندان در سطح نواحی بوده ایم.
وی تصریح کرد: قیمت بالای زمین در منطقه یک از مهمترین دلایل تاخیر در اجرای پروژه های شهری در این منطقه است و نسبت به سایر مناطق قیمت املاک در این منطقه بالاتر بوده که با همکاری مالکین مدت این امر در حال کاهش بوده است.
بشیری افزود: با اشاره به شروع چند طرح اولویت دار در این منطقه که سبب رفاه عمومی در سطح تهران می شود اثرات مثبت اجرای این طرح ها در سال های آینده قابل رویت خواهد بود./ز
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.