سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بت كليا:

آشوريان در كنار ساير اقشار ايراني در همه صحنه‌هاي انقلاب حضوري فعال دارند

نماينده اقليت آشوريان در مجلس گفت: آشوريان ايران در 12 اسفند نشان دادند كه در تمام صحنه‌هاي انقلاب حضوري خستگي‌ناپذير دارند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران يوناتن بت كليا نماينده آشوريان در خانه ملت در نطق ميان‌دستور خود در صحن علني مجلس ضمن تبريك سال جديد به مردم ايران و رهبر معظم انقلاب گفت: آشوريان در كنار ملتي به پا خواسته در روز 12 اسفند نشان دادند كه همواره  در صحنه‌هاي مختلف انقلاب حضوري خستگي ناپذير دارند.

وي در ادامه افزود: به راستي كه حضور پرشور ملت ايران در روز سرنوشت‌ساز 12 اسفند علي‌رغم همه تحريم‌ها و فشارها در پاي صندوقهاي رأي تبريك فراوان دارد.

وي در ادامه افزود: خرسندم كه براي نخستين بار در تاريخ انتخابات آشوريهاي ايران در مجلس شوراي اسلامي با وجود برخي كارشكني‌ها براي بار چهارم از سوي جامعه آشوريهاي ايران به مجلس راه يافتم و از اعتماد مجدد آشوريان كشورمان به خود كمال تشكر را دارم.

بت‌كليا ضمن قدرداني از رئيس جمهور به دليل برگزاري بيست و هشتمين كنگره آشوريان جهان در ايران به بيان برخي خواسته‌هاي آشوريان از مقامات اجرايي كشور پرداخت كه از جمله آن مي‌توان به معافيت كليساهاي آشوريان در شهرستانها، شهرها و روستاها از پرداخت قبض‌هاي آب و برق اشاره كرد.

همچنين تجهيز ورزشگاه‌هاي آنان و نيز استفاده از نيروي كار متخصص آشوريان در پستهاي مديريتي و غيره در كشور از ديگر خواسته‌هاي بت‌كليا از وزارتخانه‌ها و به طور كل قوه مجريه بود./س2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.