سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخش مستند "سکانس" از شبکه بین المللی سحر

مجموعه مستند تولیدی "سکانس " به کارگردانی و تهیه کنندگی بابک هادی پور از سیمای انگلیسی شبکه سحر درحال پخش است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، مستند "سکانس " که در 26 برنامه 27 دقیقه ای تولید شده است، از اوایل سال 1390 آغازشد و بعد از طی سه ماه تصویربرداری برای پخش تحویل سیمای انگلیسی شد که هم اکنون دوشنبه هرهفته ساعت یک بامداد و تکرار آن 2:45 بامداد چهارشنبه همان هفته از کانال 2 شبکه جهانی سحر روی آنتن می رود.

به گفته بابک هادی پور، مجموعه برنامه «سکانس» با هدف به تصویر کشیدن چالش های درونی و افشای سیاست های غلط آمریکا در عرصه های مختلف و با سه محور کلی افشای سیاست های آمریکا، مقاومت 33 روزه لبنان و گوشه ای از بطن زندگی مردم امریکا برای سیمای انگلیسی شبکه بین المللی سحر تولید شده است.

هادی پور درباره آیتم های این مجموعه گفت: در هر برنامه حدود 15 دقیقه از سکانس های یک فیلم نمایش داده شده و پس از آن دو کارشناس سینمایی مسلط به زبان انگلیسی که در استودیو حضور دارند، فیلم را نقد می کنند. در قالب این فیلم ها سیاست های غلط امریکا در قبال کشورهای آسیایی، زندگی اقشار گوناگون مردم امریکا و تجاوز اسرائیل به لبنان و همکاری های امریکا با این رژیم به تصویر کشیده شده است، همچنین در میان قسمت های مختلف برنامه نریشن تصویرهایی با صدای محمدرضا فرهادی کیا نمایش داده می شود.

« مرگ یک رئیس جمهور»، «بولینگ برای کلمباین»، «زندگی در خیابان»، «هیروشیما»، «سرسخت ترین شماره»، «کربلا، وقتی آسمان برایش گریست» و «33روز» تعدادی از این فیلم ها هستند که گوشه هایی از آنها در مجموعه «سکانس» به نمایش در می آیند. همچنین دکتر فواد ایزدی، دکتر جواد مظلومی، مجید شاه حسینی، غلامرضا گودرزی، دکتر عقیلی و... از کارشناسان "سکانس" هستند که به نقد و بررسی فیلم هایی که در این برنامه نمایش داده می شود، می پردازند.

محمد ارژنگ ( به عنوان نویسنده)، فرشید اخلاقی پور و محمد ارژنگ (تصویربرداران)، فرهاد وفاجو (مترجم)، بابک هادی پور ( تدوینگر)، محمدرضا فرهادی کیا (گوینده متن) و مهرنوش پورقاسم ( به عنوان مدیرتولید ) از دیگر عواملی هستند که در تهیه مجموعه برنامه ترکیبی«سکانس» همکاری داشته اند./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.