سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیه های بهداشتی و پزشکی از شبکه جهانی سحر

شبکه جهانی سحر برای نخستین بار مجموعه برنامه ویژه خانواده های بوسنیایی زبان را به صورت زنده و مستقیم روی آنتن می برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، این برنامه به صورت هفتگی و درمدت زمان 30 دقیقه به صورت زنده و مستقیم از استودیوی برنامه در سارایوو پایتخت جمهوری بوسنی و هرزگوین برای مخاطبان سیمای بوسنیایی سحر پخش می شود و موضوعات پزشکی، سلامت و بهداشت خانواده را در قالب آیتم هایی متنوع مورد بررسی قرار می دهد.

به گفته مهدی حیدری مدیر سیمای بوسنیایی شبکه سحر، پخش این مجموعه برنامه که از هفته سوم فروردین 91 آغاز می شود، سه شنبه هر هفته از ساعت 13:50 الی 14:30 (به وفت تهران )، از طریق کانال یک شبکه بین المللی سحر صورت می گیرد. حیدری هدف از طراحی این مجموعه برنامه را ارتباط بیشتر با بینندگان بوسنیایی زبان و فراهم سازی بسترهای لازم برای آشنا کردن خانواده های منطقه بالکان با موضوعات پزشکی و بهداشتی در حوزه های مختلف قلب و عروق، گوارشی، داخلی، روانشناسی، دندانپزشکی و... دانست.

وی بخش گفت وگو محور شامل بهره گیری از نظرات کارشناسان حضوری در استودیو در کنار مصاحبه های از پیش تولید شده با کارشناسان و نیز پخش گزارش از مراکز درمانی بوسنی و هرزگوین را از جمله بخش های مجموعه برنامه خانواده دانست و گفت: ترکیب عوامل دست اندرکار ابن مجموعه را نیروهای بومی جمهوری بوسنی و هرزگوین تشکیل می دهند که با مهرداد پورکی تهیه کننده ایرانی مقیم این کشور در مجموعه " خانواده "همکاری دارند.

مدیرسیمای بوسنیایی همچنین یادآور شد: پخش نمآهنگ های متنوع به زبان بوسنیایی و همچنین معرفی سایت های معتبر بوسنیایی که موضوعات علمی، پزشکی و سلامت را در دستور کار خود دارند به مخاطبان در کنار ارائه آخرین اخبار و تازه های سلامت به تماشاگران برنامه در قالب آیتم علمی "دانستنی ها" از دیگر بخش های "خانواده" به شمار می رود./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.