سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادگاه بعدي تيموشنکو 19 آوريل برگزار مي شود

"يوليا تيموشنکو " رهبر مخالفان دولت اوکراين اين بار به اتهام اختلاس منابع عمومي و تقلب مالياتي ، 19 آوريل محاکمه خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ "ناتاليا ليسووا " سخنگوي "تيموشنکو" به نقل از وکلاي نخست وزير پيشين اوکراين اعلام کرد : اين پرونده در دادگاه کيوسکي خارکف (شهري در شرق کشور که نخست وزير سابق اوکراين در آن زنداني است) بررسي خواهد شد.

 

اين گزارش مي افزايد ، هنوز مشخص نيست آيا " تيموشنکو" که از کمردردهاي سخت رنج مي برد مي تواند در اين جلسه دادگاه حضور يابد يا خير . دادستاني به تازگي به تيموشنکو اجازه داده است که در درمانگاهي در خارج از زندان بستري شود . وي پيش از اين در يک پرونده قضايي به 7 سال زندان محکوم شده است.



" تيموشنکو" اين بار به سوء استفاده از منابع دولتي در سال هاي 1997 - 1998 در زماني که او مدير گروه شرکت اس اي يو يو بود و همچنين تقلب مالياتي متهم است که بنابر اعلام دادستاني احتمال صدور حکم 12 سال حبس براي او وجود دارد . به گفته وکلاي "تيموشنکو" ، عليه اين مخالف دولت اوکراين همچنين سه پرونده قضايي ديگر مفتوح است که يکي از اين پرونده ها به تلاش براي اختلاس 405 ميليون دلاري مربوط مي شود./ا
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.