سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعيت نابسامان اقتصادي، آمار خودکشي ايتاليايي ها را افزايش داده است

بررسيها نشان مي دهد آمار خودکشي در ايتاليا به علت بحران مالي افزايش يافته است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي ؛ بحران اقتصادي در ايتاليا ميزان ورشکستگي، مصادره خانه ها، بي خانماني و اخراج از محل کار را به شدت افزايش داده است که اين خود باعث مشکلات روحي و رواني و اجتماعي شده و بسياري را به سمت خودکشي سوق داده است. از سال 2010 تا کنون به طور متوسط هر روز يک نفر يک نفر به علت مشکلات مالي خودکشي کرده است. در سال 2011حدود 11 هزار شرکت ورشکسته شدند که 30 درصد از آنها به علت تاخير زياد در بازپرداخت بدهي مشتريان بوده است.

هم اکنون بحران خودکشي هاي مرتبط با مشکلات مالي بسيار جدي شده است با وجود اين رسانه هاي ايتاليا چندان به اين مسئله نمي پردازند از اين رو اين نگراني وجود دارد که اين بحران چندان پيچيده شود که از دست دولت خارج شود."ايوانو گياکوملي" از مرکز حمايت از حقوق شهروندان ايتاليا گفت: در بحران فعلي اقتصاد، افزايش فشارها بر مردم به معني کشتن و نابود کردن آنهاست. هر روز تماسهاي زيادي از مردم به اين مرکز مي شود که از ناتواني در پرداخت قبوض و اقساط خود شکايت دارند و از ما کمک مي خواهند.
وي گفت: به نظر من شرايط بسيار نگران کننده است و ارقام مربوط به اين بحران بايد منتشر شود تا سياستمداران مجبور شوند نظام مالياتي را تغيير دهند./ا
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.