سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت 19 ايتاليايي در رابطه با تباني

آندرئا ماسيه لو، مدافع باشگاه فوتبال آتلانتا و نوزده نفر ديگر روز دوشنبه در چارچوب تحقيق درباره تباني و تقلب در مسابقات فوتبال فصل گذشته سري آ ايتاليا به حکم دادگاه شهر باري بازداشت شدند.



به گزارش باشگاه خبرنگاران دادگاه شهر باري درباره پنج مسابقه باشگاه فوتبال اين شهر در فصل گذشته سري آ ايتاليا تحقيق مي کند.


انتونيو لوداتي،‌دادستان باري اعلام کرد:« در بررسيها و تحقيقات خود درباره مسابقه تيمهاي باري و لچه که پانزدهم ماه مه سال دو هزار و يازده برگزار شد و با نتيجه دو بر صفر به سود تيم لچه به پايان رسيد، اسناد و شواهدي جمع آوري کرده ايم که نشان مي دهد پيش از برگزاري اين مسابقه به برخي از بازيکنان وعده پول داده شده و در پايان بازي به اين وعده ها عمل شده است.»


نه تن از بازيکنان پيشين تيم باري از جمله ماسيه لو در رابطه با اين پرونده تحت پيگرد قضايي هستند. در خصوص بازيهاي باري و جنوا که دوم ماه مه سال گذشته برگزار و با نتيجه سه بر صفر به سود باري به پايان رسيد،‌بازي اودينزه و باري که نهم ماه مه برگزار و با نتيجه تساوي سه بر سه پايان يافت و همچنين مسابقه بولونيا و باري که در هفته آخر بازيهاي فصل پيش سري آ برگزار شد و با نتيجه چهار بر صفر به سود باري به پايان رسيد، تحقيقات ادامه دارد.


علاوه بر ماسيه لو،‌ قضات دادگاه باري به چند بازيکن ديگر از جمله دانيلو پورتانووا، الساندرو پاريزي، سيمونه بنتيولگيو، مارکو روسي، عبدالقادر غزال ( در حال حاضر در لوانته اسپانيا بازي مي کند)، مارکو اسپوزيتو، انتونيو بلاويستا و نيکولا بلمونته مظنون است.
به گزارش خبرگزاري فرانسه، مارکو روسي که در حال حاضر پيراهن چزنا را به تن مي کند در بازجوييهاي خود اعتراف کرده است که برخي از طرفداران متعصب فوتبال از وي خواسته بودند در بازي در برابر چزنا و سامپدوريا کم کاري کند چرا که روي باخت باري شرط بندي کرده اند.
تيم باري پيش از اين بازيها نيز سقوطش به دسته پايين تر قطعي شده بود./با
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.