سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری زمین خوار سابقه دار با 40 سند جعلی در ملارد

با تلاش ماموران انتظامی غرب استان تهران زمین خوار سابقه دار که به تازگی از زندان آزاد شده بود با 40 جلد اسناد جعلی در شهرستان ملارد دستگیر و مجددا روانه زندان شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سرهنگ افضل گلزاری جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در تشریح این خبر گفت: پس از آنکه ماموران انتظامی کلانتری 15 طلائیه شهرستان ملارد اطلاعاتی از ترددهای مشکوک و وجود اسناد جعلی در منزلی در این شهرستان را به دست می آورند منزل فوق را تحت کنترل و نظارت شبانه روزی خود قرار می دهند.
سرهنگ گلزاری افزود: در بررسی ها و تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد منزل فوق متعلق به فردی سابقه دار به نام (داوود-س) 40 ساله که اخیرا به تازگی از زندان آزاد شده و سوابق متعددی از قبیل کلاهبرداری ، زمین خواری و توزیع مواد مخدر داشته است در همین راستا با هماهنگی مرجع قضایی ماموران انتظامی طی عملیاتی با ورود به منزل متهم سابقه دار را دستگیر و در بازرسی از محل 40 جلد اسناد و مدارک و مالکیت جعلی ، چهار عدد کارت عابر بانک، دو عدد پلاک خودرو کشف می کنند.
جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران خاطر نشان کرد: در بررسی های پلیسی مشخص شد اسناد کشف شده جعلی بوده و متهم پس از شناسایی املاک و زمین های بلا استفاده مشخصات زمین ها را به اسناد سفید وارد کرده و پس از جعل اسناد، املاک متصرفی را به افراد متخلف به فروش می رسانده است.
این گزارش حاکی است متهم در بازجویی های پلیسی پس از تناقض گویی های فراوان به جرم خود اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد که برابر احکام صادره زمین خوار سابقه دار دوباره روانه زندان شد./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.