سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولويت اصلي سازمان بورس در سال 91؛

ادامه پذيرش شركت ها در بورس اوراق بهادار

راه اندازی بورس انرژی، ارتقای سیستم های الکترونیکی بازار سرمایه در جهت افزایش شفافیت و اطلاع رسانی و عرضه ابزارهای مالی جدید از جمله برنامه هاي مهم سازمان بورس و اوراق بهادار تهران اتست.

علی صالح آبادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب كه یکی از برنامه های مهم سازمان بورس در سال 91 ، ادامه پذیرش شرکت های بزرگ در بورس اوراق بهادار است افزود: در همین راستا، امیدوارم سهام هلدینگ خلیج فارس در نیمه نخست سال در بورس تهران عرضه شود.
سخنگوی سازمان بورس تصريح كرد: تقویت جذب منابع داخلی برای تامین مالی بنگاه های اقتصادی از دیگر برنامه های مهم این سازمان در سال جدید است تا این بازار بتواند به رونق تولید کمک کند.
وی با بیان اینکه برنامه های فرهنگ سازی و آموزشی سازمان بورس از سال گذشته از طریق رسانه ها آغاز شده است، افزود : این برنامه ها در سال جدید تقویت خواهد شد تا افراد بیشتری با نحوه سرمایه گذاری در بورس آشنا شوند.
صالح آبادی راه اندازی بورس انرژی، ارتقای سیستم های الکترونیکی بازار سرمایه در جهت افزایش شفافیت و اطلاع رسانی و عرضه ابزارهای مالی جدید را از دیگر برنامه های مهم سازمان بورس در سال 91 اعلام کرد.
رییس سازمان بورس درباره مهم ترین دستاوردهای بازار سرمایه در سال 90 گفت: حجم معاملات بورس تهران در سال گذشته به حدود 22 هزار و 600 میلیارد تومان و فرابورس به 8 هزار و 400 میلیارد تومان رسید./ق2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.