سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كارگردان "دست بالاي دست":

كار آبرومندي را با توجه به زمان كوتاه ارائه داديم

"دست بالاي دست" ناشي از مديريت خوب تهيه كننده كار كه با ايجاد همدلي و يكرنگي در گروه توانستيم كار آبرومندي را در مدت زمان كوتاهي ارائه دهيم.

محسن يوسفي كارگردان "دست بالاي دست" در گفتگو با

خبرنگار حوزه تلوزيون باشگاه خبرنگاران

گفت: هدف ما از ابتدا اين بود كه يك كار كمدي متفاوت با شكل آبرومند داشته باشيم كه مخاطب عام با آن ارتباط خوبي برقرار كند.

وي با تاكيد بر اينكه توقع استقبال بالاتري از مجموعه "دست بالاي دست" داشتم، اظهار داشت: به نظر من هر چهار سريال پخش شده در ايام نوروز متعلق به يك رسانه واحد و ملي است و جنبه رقابتي بين مجموعه ها وجود ندارد و اميدوار بودم كه هر 4 سريال با استقبال بالاي مخاطبان روبرو شود.

وي با تاكيد به پيش داوري عجولانه سايت ها نسبت به استقبال مخاطبان از سريالهاي نوروزي اظهار داشت: با توجه به اينكه كار نوروزي را رقابتي نمي‌دانم ولي بايد تا 20 فروردين كه آمار رسمي مركز آمار و نظر سنجي سازمان در مورد ميزان مخاطب سريال ها اعلام مي‌كند و صبر كرده و پيش داوري نكنيم.

يوسفي در خصوص مجموعه" دست بالاي دست" تصريح كرد: با توجه به اينكه شرايط كار طوري بود كه چند روز توسط گروه ديگر تصويربرداري شده بود با تغييرات اساسي در متن و گروه بازيگران از ابتدا تصويربرداري آن آغاز شد.

وي با اشاره به فرصت زمان كوتاه براي تصويربرداري كار عنوان كرد: با توجه به زمان اندك به نظر من كار‌ آبرومندي را ارائه داديم كه همگي ناشي از مديريت خوب تهيه كننده كار بود كه باعث ايجاد همدلي و يكرنگي در گروه شد.

وي با اشاره به تلاش مدير گروه شبكه 3 و تيم ناظر براي انجام كار گفت: راز موفقيت شبكه 3 و سريالهاي آن مدير گروه فيلم و سريال و تيم مشاورين است كه با دقت و سكانس به سكانس، سريالها را بررسي و اشكال يابي مي‌كنند كه اين نظارت و جديت بر روي فيلم نامه و اجرا هم وجود دارد.

يوسفي با اشاره به اينكه گرم و شاد بودن ويژگي سريالهاي نوروزي است، خاطرنشان كرد: "دست بالاي دست" موضوع قصه هابيل و قابيل را به شكل جديد روايت مي‌كرد كه دو برادر هر كدام مسيري را مي‌روند يكي از راه مثبت و ديگري از راه منفي كه برادري كه راه درست منطقي مي‌رود موفق تر است./ي2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.