سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهل انگاری توتال در حادثه نشت گاز در دریای شمال

مسئولان یک اتحادیه کارگری اعلام کردند: مسئولان شرکت توتال نگرانی های کارگران را درباره حادثه نشت گاز در سکوی خود در دریای شمال نادیده می گرفته است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری رویترز؛ جیک مالوی، مسئول بخش فراساحلی نفت و گاز اتحادیه کارگری آر.ام.تی اعلام کرد: شرکت فرانسوی توتال بارها به کارگران سکوی الگین خود اطمینان داده بود که هیچ خطری از بابت نشت گاز در این سکو آنان را تهدید نمی کند و تنها ساعاتی پیش از نشت گسترده گاز به آنان هشدار داد که آنجا را ترک کنند.

این در حالی است که طبق اعلام توتال، این شرکت از یک ماه پیش از نشت گاز در سکوی الگین، نشانه های اولیه این حادثه را مشاهده کرده بود.

مالوی گفت: به کارگران گفته شده بود که خرابی شبکه لوله های سکوی الگین ممکن نیست و حتی در صورت بروز این حادثه، سازکارهای ایمنی مانع نشت گاز خواهند شد.

سخنگوی شرکت توتال از اظهار نظر فوری درباره این سخنان مالوی خودداری کرد.

از یکشنبه هفته گذشته تاکنون، در پی حادثه در سکوی فراسحلی الگین در آب های انگلستان در دریای شمال، حدود 200 هزار متر مکعب گاز طبیعی در هوای اطراف آن پراکنده شده و علاوه بر تعطیلی این سکو، سبب ایجاد یک محدوده ممنوعیت پرواز و کشتی رانی و تعطیلی دیگر سکوهای فعال در این منطقه شده است.

طبق اعلام توتال، با توجه به ساختار پیچیده حفاری های انجام شده در سکوی الگین، مهار نشت گاز از این سکو ممکن است حدود شش ماه طول بکشد./ق2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.