سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام روانبخش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

12 فروردين روز تثبيت حكومت ديني در فضاي سياسي جهان است

يك كارشناس سياسي گفت: روز 12 فروردين سال 58، جمهوري اسلامي ايران به عنوان پديده اي نوين در فضاي سياسي جهان شكل گرفت و امروز اين نظام ديني به عنوان يكي از مهمترين پايگاه هاي فكر و انديشه در تمام دنيا مطرح است.

 

حجت الاسلام قاسم روانبخش در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در مورد روز 12 فروردين اظهار داشت: 12 فروردين 58 شاكله حكومت ديني در كشور ايران شكل گرفت و مردم با حضور گسترده و راي قاطع، حكومت اسلامي را انتخاب كردند.
 

اين كارشناس سياسي ادامه داد: مبارزات پي در پي مردم ايران در دوران ستمشاهي و رشادت ها و شهادت هاي فرزندان اين سرزمين، پايه هاي اصلي حكومت ديني را در كشور ايران شكل داد.
 

وي افزود: مردم ايران توانستند حكومت 50 ساله پهلوي و همچنين حكومت 2500 ساله سلطنتي را ريشه كن كرده و حكومت ديني و مردمي را جايگزين آن كنند.
 

روانبخش ادامه داد: مردمي كه سالها تحت شديدترين محدوديت ها و فشارهاي حكومت شاهنشاهي زندگي كرده بودند، براي جايگزيني نظام ديكتاتوري و سلطنتي به دنبال نظامي مردمي مي گشتند و با توجه به رهنمودهاي بزرگ مرد تاريخ يعني امام راحل از تمامي اين محدوديت ها گذشتند و با راي قاطع به حكومت ديني، راه را براي تمام آزاديخواهان باز كردند.
 

وي تصريح كرد: با گذشت 33 سال از پيروزي انقلاب اسلامي، مردم ايران هنوز خود را جداي از نظام نمي دانند و همواره از تمامي شرايط و بحران هاي سياسي با حمايت و همراهي، نظام را بيمه مي كنند.
 

اين كانديداي مجلس نهم خاطرنشان كرد: روز 12 فروردين سال 58، جمهوري اسلامي ايران بعنوان پديده اي نوين در فضاي سياسي جهان شكل گرفت و امروز اين نظام ديني به عنوان يكي از مهمترين پايگاه هاي فكر و انديشه در تمام دنيا مطرح است.

/ع2

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.