سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاعیه نیروی انتظامی به مناسبت روز جمهوری اسلامی:

یوم‌الله 12 فروردین روز احقاق حق و پیروزی دین بود

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای فرارسیدن دوازدهم فرودین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در این اطلاعیه آمده است:یوم اللّه 12 فروردین روز احقاق حق و پیروزی دین بود؛ روزی که افسون ساحران جادوگر، و تلاش خناسان وسوسه گر باطل گشت؛روزی که آتش افروخته شده از سوی جهان خواران نمرود سیرت، به باغستان پرثمر و پُرسود جمهوری اسلامی بدل گردید و صلای «بَردا و سلاما» شعله های ملتهب کینه توزی ها را به نفع حق و در خدمت خلیل زمان، خمینی بزرگ، فرو نشاند.

 

یوم الله 12 فروردین ثبت برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت‌های استقلال طلبانه و آزادیخوانه تاریخ بشری است که می‌توان به جرات آن را بی نظیر در تاریخ معاصر دانست.

 

و از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه پرسی مردمی در رد یا قبول نوع و شکل حکومت خود در جهان می‌باشد.

 

به درستی که ملت آگاه آزاده و فهیم ایران اسلامی در دوازدهم فروردین ماه سال 1358 با رای قاطع آری و حداکثری خود به نظام بزرگ ایران بود مهر تایید زدند و آن را در تاریخ به ثبت و ضبط رسانده و به آن رسمیت دادند.

 

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سال 1391، در سالی که توسط مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی» با نام "سال تولید ملی،حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گذاری شده است تلاش می کند در جهت تحقق شعار حمایت از تولید ملی با خرید تجهیزات سخت افزاری و نرم‌افزاری داخلی و توانمند کردن تولید کنندگان داخل وارد میدان شود و مقابله با پدیده قاچاق را در اولویت برنامه های خود قرار دهد./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.