سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دي ماه 90 در تئاتر چه گذشت؛

تمهيدات تئاتر فجر از دي ماه 90

تئاتر در دي ماه 90، فعاليت خود را در زمينه انتخاب و اعلام آثار حاضر در جشنواره تئاتر فجر در كنار اجراهاي عمومي نمايش ها در سالن هاي مختلف آغاز كرد.

به گزارش

خبرنگار بخش تئاتر باشگاه خبرنگاران

، دي ماه 90، شروع تداركات جشنواره سي ام تئاتر فجر بود.


مراحل مختلف انتخاب آثار بخش هاي حاضر در جشنواره از دي ماه آغاز شد.

اجراهاي نمايشي دي ماه 90، به نوعي نمايش هاي آذر ماه و در كنار آن اجراهاي خيمه گاه تئاترشهر بود.
نمايش هايي چون "پرشين كت" به كارگرداني الهام كردا، "مگه نمي دوني جات كجاست؟" به كارگرداني الهام جعفري، "محسن" به كارگرداني علي اسغر دشتي، "اين منم ايسمن" به كارگرداني سيد مهدي احمدپناه، "خشكسالي و دروغ" به كارگرداني محمد يعقوبي و "غريبه" به كارگرداني رهام مخرومي نمايش هاي اجرا شده در دي ماه 90 بودند.

نشست خبري جشنواره سي ام تئاتر فجر به دبيري رحمت اميني نيز در دي ماه برگزار شد و وي آخرين اطلاعات و آمار مربوط به اين دوره جشنواره را به اهالي رسانه داد.

نمايش "لابي" به كارگرداني بيتا الهيان در اين ماه به كار خود پايان داد.

بيست و يكمين سال اجراي "خورشيد كاروان" به نويسندگي مهدي متوسلي و كارگرداني محمود فرهنگ در تالار شهيد آويني نيز از نيمه دي به صحنه رفت.

مراسم تجليل از پيشكسوتان تعزيه به همت معاونت هنري سازمان فرهنگي شهرداري تهران در اين ماه و در فرهنگسراي امام علي (ع) برگزار شد.

اجراي نمايش "مخزن" به كارگرداني جلال تهراني نيز در اين ماه و در تالار مولوي پس از چند روز تأخير در آغاز نمايش و مشكلات اجرايي ازسوي مسئولان آغاز شد./ي2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.