سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

جایزه نقدی تور دوچرخه سواری آذربایجان به 100هزار دلار رسید

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان از تور آماتوری به تور نیمه حرفه‌ای ارتقا یافت و در نخستین گام‌های آن افزایش جوایز نقدی تور از 60 به 100 هزار دلار افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران، ‌اسبقیان امروز درجمع خبرنگاران افزود: تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان با حمایت‌های استاندار آذربایجان‌شرقی به برگ زرینی در کارنامه ورزش آذربایجان تبدیل شده و این تور با ربع قرن سابقه و قدیمی‌ترین تور دوچرخه‌سواری آسیا به نمادی از ورزش این استان در سطح ملی تبدیل شده است.

مدیر بیست و هفتمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان افزود: بیش از 10 مسیر برای تور طراحی شده بود که سه مسیر آن در کمیته مشورتی به تصویب نهایی رسیده و پس از هماهنگی با استان‌های متقاضی عبور مسیر تور و بررسی فنی آن و علاقمندی و مشارکت آنان در برگزاری تور دوچرخه‌‌سواری بین‌المللی آذربایجان، مسیر نهایی اعلام خواهد شد.

وی افزود: در طول سه دوره برگزاری تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان در مدیریت بنده، استاندار آذربایجان‌شرقی همواره یار و یاور ستاد برگزاری بوده و کمک‌های مالی و معنوی بیگی و معاونان ایشان در برگزاری تور نقش بسیار مهمی در رشد بی‌نظیر تور داشته است.

اسبقیان تصریح کرد: حضور فردریک چان نماینده فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری، افسر آنتی دوپینگ اتحادیه جهانی دوچرخه سواری UCI، نورمن شل مددین مشاور فنی و کمیسر ارشد، مارتین بروین داور جهانی، ژان پیر کوپونول بلژیکی داور جهانی که سابقه حضور در تور آذربایجان را دارد، نهایی شده و 40 تیم قدرتمند و حرفه‌ای برای رقابت‌های امسال اعلام آمادگی کرده‌اند که در حال بررسی حضور تیم‌ها در تبریز بوده و این اقدامات نوید برگزاری رقابتی خوب و در شان و منزلت آذربایجان‌شرقی را می‌دهد.

مدیر تور دوچرخه‌سواری آذربایجان افزود: با برنامه‌ای مدون و همیاری استانداری آذربایجان‌شرقی و تلاش و کوشش کمیته‌های مختلف، شاهد افزایش مسیر تور و عبور تور آذربایجان از سایر استان‌ها در بیست و هفتمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان خواهیم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.