سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک به ایجاد گفتمان علمی در اولین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی

اولین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به منظور کمک به ایجاد گفتمان علمی و کاربردی و تصمیم گیری نسبت به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت 10 و 11 خرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران، اولین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت (نقشه راه طراحی و تدوین الگو ) با شرکت شخصیت های دانشگاهی و حوزوی در روزهای دهم و یازدهم خردادماه سالجاری در محل کتابخانه ملی برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، فراهم آوردن فرصت ارائه آخرین یافته ها و دستاوردهای محققان و اندیشمندان کشور در زمینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، بهره مندی از آراء و دیدگاه ها و مشارکت گسترده نخبگان، فرهیختگان و اندیشمندان کشور در تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، ایجاد محیط تبادل نظر و تضارب آزاد آرای تخصصی و راهبردی استادان و محققان کشور و همچنین تبیین ابعاد و جنبه های گوناگون نقشه راه تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس است.

 

گفتنی است: ضرورت و مبانی مفهومی نقشه راه پیشرفت ،مطالعه تطبیقی و پیشینه روش شناسی تدوین نقشه راه، روش شناسی تدوین نقشه راه و اصول سازماندهی، اجرا و کنترل در نقشه راه از جمله محورهای مورد بحث در اولین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است./عط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.