سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ايجاد مدارس جديد در سال جديد؛

ایجاد 2228 مجتمع آموزش و پرورش در سال جدید

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: ایجاد مجتمع های آموزش و پرورش یکی از اساسی ترین سیاست های آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،ابراهیم سحر خیز با اشاره به مجتمع های آموزش و پرورش به عنوان کالدب برای کسب و تبادل تجربه اظهار داشت: این مجتمع ها در قالب مدارس موجود با حفظ هویت و استقلال نسبی آن ها در چارچوب یک مدیریت مشترک و واحد فعالیت می کنند.
سحر خیز به تعریف مجتمع های آموزش و پرورش اشاره و اظهار کرد: این مجتمع ها شامل مجموعه ای از واحدهای آموزش و پرورش دولتی همجوار (مدارس تابعه ) در یک منطقه یا ناحیه آموزش و پرورش است که به صورت متمایز و پیوسته با مدیریتی واحد در تمام دوره های تحصیلی (ابتدایی-راهنمایی و متوسطه ) در یک جنسیت ،برابر مفاد آیین نامه ایجاد مجتمع های آموزش و پرورش به فعالیت مشغولند.
سحر خیز ادامه داد: ایجاد مجتمع های آموزشی و پرورشی در گام اول از سال 90-89 در مدارس روستایی و عشایری با دایر شدن 8 هزار و 321 مجتمع آموزش و پرورش و در گام بعدی با تشکیل این مجتمع ها در نقاط شهری در سال 91-90 با احداث 2 هزار و 228 مجتمع آغاز شد.
وی مشارکت را کلیدی ترین اصل در پیشبرد اهداف مجتمع ها دانست و تصریح کرد: مدیران مجتمع به عنوان راهبران آموزش فعالیت می کنند و باید مباحث پرورشی و فرهنگ را به طور جدی دنبال نمایند./ز
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.