سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپايي ايستگاه هاي راهنماي مسافران نوروزي در ميادين اصلي جنوب تهران

ايستگاه هاي اطلاع رساني و فرهنگي ويژه مسافران نوروزي در 5 نقطه پرتردد منطقه 20 درحال فعاليت است.

معاون اجتماعي فرهنگي شهرداري منطقه 20 در گفتگو با

خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران

گفت: ايستگاه هاي راهنمايي مسافران نوروزي با مشاركت خانه شهر ياران جوان در ميادين نماز، هادي ساعي، بروجردي، حرم عبدالعظيم و ضلع شرقي حرم برپا شده است.

غفوري در ادامه افزود: در ايستگاه هاي مورد اشاره به بروشورهاي ري شناسي و نشاني اماكن اسكان مسافران نوروزي به منظور اطلاع رساني و جلوگيري از سردرگمي آنان توزيع مي شود.

وي برپايي تورهاي نوروزي ري گردي را از ديگر اقدامات طرح استقبال از بهار اين معاونت برشمرد و تصريح كرد.

روزانه 3 دستگاه اتوبوس با ظرفيت 100 نفر بازديدكننده ويژه تورهاي ري گردي اعزام مي شود غفوري ادامه داد: نمايشگاه صنايع دستي ري به منظور بهره مندي شهروندان و مسافران نوروزي از صنايع دستي اين منطقه در مركز ري شناسي تا پايان ايام نوروز برپاست.

*نمايشگاه صنايع دستي ري در مركز ري شناسي داير است

وي در ادامه اذعان داشت: در راستاي اجراي طرح استقبال از بهار 91 و به منظور ارتقا آگاهي مسافران نوروزي و شهروندان از همزمان دستي ري و آشنايي با مركز ري شناسي، نمايشگاه بزرگ صنايع دستي وي به مدت 20 روز از 20 اسفند 90 در اين محل برپا شده است.

غفوري با اشاره به اينكه فعاليت مركز ري شناسي در 3 محور ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي است اظهار داشت: اين مركز داراي كتابخانه مجهز و تخصصي ري شناسي سالن همايش و موزه مردم شناسي است كه امكانات و تجهيزات نرم افزاري و سخت افزاري مناسبي را براي معرفي و مطالعه ري در اختيار پژوهشگران و اهالي منطقه قرار مي دهد.

وي با اشاره به برپايي تورهاي رايگان ري گردن در ايام نوروز گفت: بازديد از آتشكده ري، كوه بي بي شهربانو، چشمه علي، با روي ري از موارد پيش بيني شده اين تور است كه مبدأ حركت، مترو شهرري است و در نهايت با زيارت حرم حضرت عبدالعظيم(ع) به پايان مي رسد و شهروندان علاقه مند مي توانند با شماره 55972118 تماس بگيرند./ز
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.