سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دیدار نوروزی غضنفری با مدیران شرکت بازرگانی دولتی مطرح شد؛

تمرکز بر طرح های استراتژیک در اولویت برنامه ها

وزیر صنعت، معدن و تجارت از شرکت بازرگانی دولتی خواست تا در سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام "سال تولید ملی، سرمایه و کار ایرانی "نامگذاری شده، تمرکز بر طرح های استراتژیک را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شانا؛ در دیدار نوروزی "مهدی غضنفری " با مدیران شرکت بازرگانی دولتی که در محل ساختمان مرکزی وزارتخانه برگزارشد، وی همچنین بر تکمیل و اتمام طرح های سیلوسازی کشور در سال جاری تاکید کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری انتظار می رود تا تمامی فعالیت ها و اقدامات در حال انجام با نگاه تخصصی پیگیری و اجرا شود.

غضنفری در ادامه اشاره ای نیز به پیام نوروزی رییس جمهوری در سال نو داشت و گفت: احمدی نژاد در این سخنان بر اجرای طرح های پروژه های ماندگار، تکمیل طرح های نیمه تمام در سال جاری و اینکه دولت های بعدی درگیر طرح ها نشوند و به کارهای خود بپردازند، تاکید کرده است.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت مسیول تامین کالای اساسی مردم است، ادامه داد: باید با در پیش گرفتن تدابیر لازم، موجبات آسایش و امنیت مردم را در همه حال فراهم کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با قدردانی از عملکرد مثبت شرکت بازرگانی دولتی و مدیرعامل آن در سال گذشته، خطاب به حاضران در جلسه گفت: تسویه حساب کامل مطالبات، سعه صدر و هوشمندی برای اجرا و به پیش بردن کارها نشانه توانمندی مجموعه شما در سال گذشته بود.

غضنفری ادامه داد: اجرای خوب فاز نخست قانون هدفمندی یارانه ها نیز نشان از علاقه مندی برای انجام درست کارها در وزارت صنعت، معدن و تجارت و در همه حوزه های مرتبط آن دارد که شرکت بازرگانی دولتی نیز در خصوص انجام وظایف محوله به خوبی عمل کرد.

براساس اين گزارش؛ در این دیدار همچنین مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی گزارشی از فعالیت های انجام شده این شرکت را در سال گذشته ارایه کرد.

وی پرداخت مطالبات کشاورزان، سرعت بخشی به صادرات گندم، در دستور کار قرار گرفتن ارتقا کیفیت نان و اجرایی کردن این برنامه، آزاد سازی گندم، آرد و نان همزمان با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، تحویل کالا تا 90 درصد به مباشران، پرداخت مالیات و تسویه حساب کامل بدهی شرکت بازرگانی دولتی را از جمله اقدامات صورت گرفته در سال گذشته برشمرد./ق2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.