سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد 11 درصدی بازدید از مجموعه نیاوران در 7 روز نخست نوروز امسال

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در 7 روز نخست سال جاری شاهد رشد 11 درصدی بازدید از این مجموعه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی بهروزی، سلامتی و سعادت برای عموم مردم ایران اعلام می دارد، طی روزهای دوم تا هفتم فروردین سال جاری تعداد 142 هزار و 181 نفر از این مجموعه بازدید کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته رشد خوبی را نشان می دهد.

شایان ذکر است، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در تاریخ اول فروردین ماه تعطیل بوده و کاخ اختصاصی نیاوران با 26055 نفر بیشترین میزان بازدید از کاخ موزه های مجموعه نیاوران را در این مدت به خود اختصاص داد و پس از آن کاخ صاحبقرانیه با 20210، کوشک احمدشاهی با 14697 و حوضخانه با 13513 نفر شاهد بیشترین بازدید کننده در این مدت 7 روز بوده اند.

مجموعه فرهنگي ـ تاريخي نياوران یکی از کاخ موزه های شمال شهر تهران است که بناهای آن متعلق به دوران قاجار و پهلوی بوده و علاقه مندان برای بازدید در ایام نوروز می توانند از ساعت 9 تا 30/18 به این مجموعه واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند./ی2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.