سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوج هيجان در ليگ قهرمانان

بازي هاي يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا امشب و فردا شب راس ساعت 22:15 در كشورهاي مختلف برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، بازي هاي يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا امشب و فردا شب راس ساعت 22:15 در كشورهاي مختلف برگزار مي شود.

*بنفیکا- چلسی

چلسی و رئال مادرید نیز در آخرین گام از مرحله یک هشتم نهایی توانستند به ترتیب ناپولی و زنیت روسیه را شکست دهند و پای به مرحله یک چهارم نهایی بگذارند.دی متئو با آنکه چند روزی بیشتر نبود که پس از اخراج ویلاس بوآس در راس امور قرار گرفته بود ، اما توانست ناپولی را در مجموع 120 دقیقه 4-1 شکست دهد و به مرحله بعد راه پیدا کند.

در عین حال مردان مورینیو نیز با قدرت کامل توانستند شکست قاطعانه ای را به زنیت روسیه تحمیل نمایندو با غرور راهی مرحله بعد شدند. پس از آنکه بنفیکا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با  شیاطین سرخ همگروه بود و در دو بازی رفت و برگشت توانست این تیم پر افتخار انگلیسی را متوقف نماید ، حال باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف آبی های لندن بروند.

بنفیکا این شانس را خواهد داشت تا با شکست شیرهای آبی پوش لندنی بار دیگر به روزهای خوش خود در اروپا باز گردد.بنفیکا در بدترین زمان در مقابل چلسی قرار گرفته است ، بنفیکا در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ پرتغال قرار دارد ولی اگر براگا امروز حریف خود را در لیگ پرتغال شکست دهد ، به صدر جدول خواهد رسید و بنفیکا به رتبه سوم خواهد رفت  و این قهرمانی در لیگ را برای این تیم سخت تر می کند.

از طرف دیگر بنفیکا در بین دو بازی رفت و برگشت با تنها نماینده انگلیس در لیگ قهرمانان باید به مصاف براگا نیز برود که این بازی در مسیر قهرمانی بسیار موثر است.

*رئال مادرید -آپوئل نیکوزیا

 

 

نگامی که قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک چهارم نهایی اعلام شد ، هر دو تیم رئال مادرید و آپوئل نیکوزیا از این قرعه اعلام رضایت کردند ، البته دلایل هر دو تیم بسیار متفاوت بود.تیم آپوئل توانست صعود باورنکردنی را به مرحله یک چهارم نهایی داشته باشد.

حضور این تیم در جمع هشت تیم برتر اروپا برای اولین بار در تاریخ این رقابت ها رخ داده است که این امر با توجه به پتانسیل و توانایی های این تیم در مقایسه با سایر تیم های حاضر در این رقابت ها بسیار ستودنی و قابل احترام است.

این درحالی است که رئال مادرید پر افتخارترین تیم حاضر در این رقابت ها است و این روزها با حضور ستاره های پرشمارش توانسته با هدایت آقای خاص خود را به عنوان گزینه اصلی قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان مطرح کند. کهکشانی ها همچون آبی اناری پوشان به دیدار نهایی رقابت های لیگ قهرمانان فکر می کنند و هر دو تیم یک ال کلاسیکوی دیگر را در راه می بینند و خود را برای آن آماده می سازند.

بسیار دور از ذهن است که تصور کنیم آپوئل توان مقاومت در برابر رئال را داشته باشد ، از همین رو بسیار محتمل است که در همین بازی نسخه آپوئل در قبرس پیچیده شود و رئال بتواند جشنواره گل به را بیندازد و مقتدرانه به مرحله بعد راه یابدآپوئل در راه رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان توانست تیم های زنیت روسیه ، پورتو پرتغال و لیون را شکست دهد و راهی این مرحله شود.

*بارسلونا –ميلان

بارسلونا یکی از برترین و قدرتمند ترین تیم های باشگاهی حال حاضر دنیا است و می تواند به راحتی میلان را حتی در سن سیرو شکست دهد ، در این میان روسونری در بهترین حالت شانس کمی برای پشت سر گذاشتن بارسلونا و صعود به مرحله بعد را داراست.

در این شرایط ، مصدومیت تیاگو سیلوا ستاره روسونری از ناحیه همسترینگ نیز برای تیم میلان گران تمام خواهد شد و شاید غیبت این ستاره حتی در سن سیرو نیز میلان را وادار به تسلیم زودهنگام نماید.در ماه نوامبر و در بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان ، زلاتان ابراهیموویچ برترین گلزن حال حاضر سری آ ، توانست نمایش نسبتا موفقی را داشته باشد و برنده دوئل خود با کارلوس پویول باشد. من بسیار امیدوار هستم تا این موفقیت بار دیگر تکرار شود این ستاره در راه موفقیت میلان بدرخشد.

با این حال ، به جز درخشش زلاتان من هیچ چیز دیگری که بتوان به آن غبطه خورد و آن را یادآور شد در بازی میلان برابر بارسلونا ندیدم ، چیزی شبیه مسی و موقعیت های بسیاری که این بازیکن برای سایر هم تیم های خود خلق می کند.

 

*مارسي – بايرن

فضای ورزشگاه ولودروم برای هر تیمی وحشت آور است ، اما در چهارشنبه شب این هفته شاید شاهد ترس تیم میهمان در این ورزشگاه نباشیم و بر عکس این تیم میزبان باشد که بترسد البته از قامت تیم مقابل.مارسی این روزها اوضاع خوبی را در لوشامپیونه تجربه نمی کند و تقریبا از اواسط ماه فوریه طعم پیروزی را نچشیده است و 4 تساوی و سه شکست حاصل کار مارسی در هفت بازی اخیر در لیگ فرانسه بوده است. در مقابل بایرن مونیخ توانسته پنج پیروزی متوالی کسب کند و گل های بسیاری نیز به ثمر برساند.

از طرف دیگر بایرن مونیخ تا بحال در بین کلیه تیم های حاضر در لیگ قهرمانان بهترین خط دفاع را داشته است. باستین
شوان اشتایگر که مدت هاست به دلیل مصدومیت خارج از ترکیب باواریایی هاست ، به نظر می رسد برای بازی با مارسی آماده بازگشت به میادین باشد.

بایرن مونیخ توانست در آلیانس آرنا بازل سوئیس را در هم بکوبد و مارسی نیز توانست در یک بازی حساب شده اینتر بحران زده را حذف نماید. این دو تیم نیز با شایستگی توانستند در به جمع چهار تیم دیگر بپیوندند./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.