سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمشيد خيرآبادي:

اميد ورام موفقيت هاي سال 90 را تكرار كنيم

مربي تيم ملي كشتي فرنگي كشورمان گفت:كشتي فرنگي در سال گذشته به موفقيت هاي بزرگي رسيد كه اميدوارم اين اتفاقات را بتوانيم در آينده نيز تكراركنيم.

جمشيد خيرآبادي در گفتگو با

خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران

با بيان اين مطلب افزود: كشتي فرنگي ايران روند رو به رشد خوبي داردبه طوري كه در رقابت هاي جهاني استانبول در 5 وزن صاحب دو مدال طلا و يك برنزشديم و به اعتقاد اكثر كارشناسان در وزن 84 كيلوگرم نيز با ناداوري مدال از ما گرفتند.

وي ادامه داد: كسب 2 عنوان قهرماني مقتدرانه در رقابت هاي آسيا يي و بسياري ديگر از مقامهاي مختلف در تورنمت هاي بيين المللي خودگواه اين است كه كشتي فرنگي جايگاه بسيار بالايي در جهان پيدا كرده است.

خير آبادي با اشاره به حساسيت بالاي سال 91 تصريح كرد: امسال سال المپيك است از همين رو در شرايط بسيار حساس و سرنوشت سازي قرارداريم وازآنجا كه تمام تلاش ما اين است كه به موفقيت هاي قبلي خود را ادامه دهيم با انرژي بيشتري كاررا دنبال مي كنيم.

وي به رقابت هاي گزينشي اشاره كرد و گفت: در راه رسيدن به اهدافمان ابتدا بايد در رقابتهاي گزينشي قزاقستان حضوري موفق داشته باشيم تا با كسب هر 4 سهميه در اين رقابت ها با تمركز بهتري خود را براي ميدان بزرگ المپيك آماده سازيم.

مربي تيم ملي كشتي فرنگي ايران خاطرنشان كرد: بازي هاي المپيك لندن ميداني است كه ما

مي توانيم طلسم 40 ساله را بشكنيم و با كسب مدال هاي رنگارنگ ضمن تداوم موفقيت هاي سال هاي گذشته به هدف اصلي خود كه همانا درخشش در اين رويداد مهم ورزشي است نيز برسيم./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.