سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر موسیقی در شهریور 1390؛

"یگانه" و "نعمت الهی" در سکوت موسیقایی خویش

"محسن یگانه" و "روزبه نعمت اللهی" بنابر دلایلی در شهریورماه 1390 از جانب دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ممنوع الفعالیت شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛در شهریور ماه سال 1390 ممنوع الفعالیت شدن محسن یگانه خواننده جوان پاپ کشورمان به دنبال شکایت علی چراغعلی تهیه کننده و مدیر برنامه این خواننده،در بین اهالی موسیقی خبر ساز شد.
                                        

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ممنوع الکار شدن این خواننده را تائید کرد.

                                          
از جمله کنسرت های موسیقی برگزار شده در شهریور 1390 می توان به کنسرت گروه کودکان و نوجوانان ارف (مسعود نظر) در تالار وحدت، کنسرت نظم و نثر( هم نوازی عدد و تنبک) در فرهنگسرای نیاوران، ریستال ترومپت و کلارینت در تالار رودکی،گروه وصال یار در تالار وحدت ، گروه چنگ مهر در تالار رودکی،کنسرت مازیار فلاحی در برج میلاد، گروه کوبان در تالار اندیشه حوزه هنری، سالار عقیلی در باغ نور اصفهان، گروه شمس به سرپرستی پورناظری در تالار وحدت،ارکستر کامه را تا در تالار رودکی،گروه آفریقای جنوبی در تالار وحدت، گروه مهربانی در تالار اندیشه حوزه هنری،گروه مسایا در تالار وحدت و گروه ژیوار ( مخصوص بانوان) در تالار وحدت اشاره کرد.
در شهریور 1390 خبری مبنی بر ممنوع الفعالیت شدن روزبه نعمت الهی دریافت شد که پس از پیگیری های متعدد این خبر به واقعیت تبدیل شد. 

                                          

از جمله دلایل چنین اتفاقی می توان به استفاده از بیلبورد های داخل شهری برای تبلیغات کنسرت مي توان اشاره کرد./ه
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.