سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس نهاد رهبري دانشگاه‌هاي استان قزوين:

مردم تحت تاثير شعارهاي غير متعارف انتخاباتي قرار نمي گيرند

رئيس نهاد رهبري در دانشگاه‌هاي استان قزوين گفت: افراط در تبليغات و و هزينه بودجه‌هاي آنچناني مصداق تبذير محسوب مي‌شود و مردم فرهيخته و مومن تحت تاثير چنين جوسازي‌هايي قرار نخواهند گرفت.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ، حجت‌الاسلام عابديني رييس نهادرهبري در دانشگاه‌هاي استان قزوين ؛ با بيان اين‌که «رسالتي که برعهده مجلس شوراي اسلامي است رسالت حفظ و حراست از جايگاه ديني نظام است» اظهار كرد: آراي مردم به نماينده مجلس نوعي پيمان نامرئي است که با وي مي‌بندند. بنابراين نماينده مجلس بايد به اين عهد و پيمان وفادار بماند.

وي افزود: مردم نماينده‌اي را به مجلس خواهند فرستاد که بتواند از توانايي‌هاي خود در جهت مصلحت کشور، عزت و اقتدار ديني مردم و روند درست فعاليت‌هاي اقتصادي استفاده نمايد.

حجت الاسلام عابديني با اشاره به ديدگاه حضرت امام(ره) در رابطه با مجلس اظهار كرد: امام (ره) مجلس را در راس امور مي‌دانستند و به همين دليل الگويي را با نام مدرس به عنوان يک نماينده فرهيخته، برجسته و موفق معرفي فرمودند و مرحوم مدرس شخصيت بزرگي بود که علي‌رغم حاکميت و سلطه استعمار و با آن‌که در اقليت بود با عزت و اقتدار در نمايندگي مجلس خوش درخشيد.

وي مبارزه با سلطه‌جويي استکبار جهاني که شمارش معکوس موجوديت‌شان آغاز شده را يکي ديگر از رسالت‌هاي مجلس دانست و افزود: مجلس نهاد عزت و اقتدار ملت و جلوه‌گاه اراده امت اسلامي است.

رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان قزوين، وعده دروغ از سوي کانديداها را فريب مردم دانست و گفت: اگر نماينده مجلسي به مردم وعده‌اي بدهد که در حوزه مسووليت او نيست و يا وعده‌اي بدهد که توان اجرا و اعمال آن را ندارد به نوعي مردم را فريب داده است.

وي ادامه داد: اگر مسلمان سخني را بيان مي‌کند بايد پاي آن بايستد و اعتقاد و صداقت پشتيبان وعده‌هاي او باشد.

رييس نهاد در دانشگاه‌هاي استان قزوين تبليغ را اطلاع‌رساني صحيح دانست و اظهار كرد: افراط در تبليغات و دادن شعارهاي غير متعارف و هزينه بودجه‌هاي آنچناني مصداق تبذير محسوب مي‌شود و مردم فرهيخته و مومن تحت تاثير چنين جوسازي‌هايي قرار نخواهند گرفت.

وي ضمن تشبيه هزينه‌هاي گزاف برخي تبليغات به خريد راي گفت:هزينه هاي گزاف در انتخابات فروش عزت فرد و انتخابات است كه زيبنده نظام جمهوري اسلامي نيست.

عابديني با اشاره به رسالت رسانه در انتخابات خاطرنشان كرد: پاسداري از کيان و اقتدار نظام ، حفظ کرامت انسان‌ها ،کوشش در راستاي مشارکت هر چه بيشتر مردم در انتخابات و ايجاد شور و نشاط انتخابات مهمترين رسالت رسانه است که در ايام تبليغات انتخاباتي بيش از هر زمان ديگر بايد مورد توجه قرار گيرد ./خ2

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.