سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

اسكان دو هزار و 300میهمان فرهنگی در مهاباد

رییس اداره آموزش و پرورش مهاباد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاكنون، افزون بر دو هزار و 300نفر از میهمانان فرهنگی در مدارس این شهر اسكان داده شدند.

ابراهیم امینی راد، در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: روزانه حدود 700نفر از فرهنگیان، كه مهاباد را برای مقصد گردشگری خود برگزیده اند، در مدارس این شهر اسكان داده می شوند.

وی اضافه كرد: مهاباد امسال در پذیرش بیشترین تعداد میهمانان فرهنگی در آذربایجان غربی مقام نخست را دارد.

امینی راد افزود: برای اسكان خانواده های فرهنگیان، 13واحد آموزشی نوساز در شهر مهاباد با 130كلاس درس پیش بینی شده كه از تجهیزات مورد نیاز نظیر پتو، بالشت، فرش، تلویزیون، اجاق گاز و سایر امكانات رفاهی برخوردارند.

وی اضافه كرد: امسال برای رفاه حال بیشتر میهمانان فرهنگی غذای گرم در دو وعده نهار و شام با تخفیف در بین آنها توزیع می شود ضمن آنكه دیگر امكانات رفاهی نظیر استخر، خودروی گردشگری به همراه راهنما برای گشت در شهر و بازدید از اماكن گردشگری و یك دستگاه خودروی امدادی فرهنگیان نیز برای مسافران فرهنگی پیش بینی شده است.

امینی راد خاطرنشان كرد: به هركدام از خانواده های فرهنگی بسته های فرهنگی اهدا می شود كه لوح های فشرده ای از قرآن، اماكن گردشگری و تاریخچه آموزش و پرورش و تقویم را شامل می شود.

وی گفت: در ستاد مركزی پذیرش تسهیلات نوروزی نیز نمایشگاهی از آثار دانش آموزان كار و دانش در زمینه لباس و آداب و رسوم مردم این منطقه برای بازدید علاقمندان به ویژه میهمانان فرهنگی دایر شده است./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.