سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی نیکزاد:

توسعه ناوگان هوایی و افزایش ترانزیت بار در کشور از مهمترین برنامه های سال جدید است

وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه ناوگان هوایی کشور، توسعه بنادر و افزایش ترانزیت بار در کشور از مهمترین برنامه هایی است که در سال جدید اجرایی خواهند شد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، علی نیکزاد اظهار داشت: اتمام پروژه های مسکن مهر تا آخر سال91 ، توسعه ناوگان هوایی از مهمترین برنامه های وزارت راه و شهرسازی در سال جدید است.

وی افزود: پروژه های ویژه در بخش راه، بزرگراه، آزاد راه، بنادر و توسعه فرودگاه امام و یک فرودگاه دیگر، جزء اولویتهای ما در سال 91 است. همچنین قصد داریم در سال جدید، افتتاح مسکن مهر را به یک میزان قابل قبولی برسانیم.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: با توجه به ادغام وزارتخانه های راه و ترابری و مسکن و شهرسازی و تشکیل وزارت راه و شهرسازی در سال گذشته، تا پایان فروردین ماه سالجاری تمام ادارات کل ادغام شده و به ادارات کل راه و شهرسازی تبدیل می شوند و حکم مدیران نیز به آنها اعطا می شود.

نیکزاد، افتتاح پروژه های ریلی، جاده ای، بزرگراهی، کاهش تصادفات و تلفات جاده ای، توسعه بنادر و افزایش ترانزیت بار در کشور را از دیگر برنامه های وزارت راه و شهرسازی برای سال 91 عنوان کرد./عب
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.