سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان /

راه اندازی صندوق حمایت از بخش کشاورزی در کشور

صندوق حمایت از بخش كشاورزی راه اندازی می شود .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان؛ نماینده مردم گنبدكاووس درمجلس شورای اسلامی از راه اندازی صندوق حمایت از بخش كشاورزی دراین شهرستان خبر داد.

'عبدالله رستگار' در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان، گفت: این صندوق با 10 میلیارد ریال سرمایه ( 49 درصد دولت و 51 درصد بخش خصوصی) راه اندازی می شود.

وی افزود: با راه اندازی این صندوق و نیز عضویت كشاورزان و تعاونی های بخش كشاورزی منطقه در آن بسیاری از مشكلات و پروژه های بخش كشاورزی قابل رفع و اجرا خواهد بود.

رستگار همچنین از اختصاص مبلغ 13میلیارد ریال اعتبار از محل درآمد مازاد نفت جهت تجهیز دو بیمارستان 'صیاد شیرازی' گرگان و بیمارستان شمال گنبدكاووس خبر داد و اضافه كرد: یك سوم این میزان اعتبار كه در اختیار دانشگاه علوم پزشكی گلستان قرار گرفته است سهم این شهرستان است.

وی همچنین ازكسب موافقت احداث بیمارستان جدید 400 تختخوابی گنبدكاووس از وزیر بهداشت و درمان خبر داد و گفت: برای اجرایی شدن این پروژه باید زمین مورد نیاز ازسوی مسوولان این شهرستان بویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری گنبدكاووس تامین شود.

نماینده مردم گنبدكاووس در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به بودجه سال 91 كشور و پیش بینی اعتبارات ویژه با ردیف مستقل بودجه ای جهت معاون برنامه ریزی ریاست جمهوری، برلزوم جذب اعتبار برای پروژه های ملی در بخش های مختلف این شهرستان تاكید كرد.

ضرورت توجه و پیگیری مشكلات برق گنبدكاووس، تعیین خسارت ناشی ازسیلاب های فصلی به مزارع كشاورزی، راه اندازی مجمع گل و گیاه خوجملی، گازرسانی به روستاها، زیرسازی و آسفالت راه های روستایی و احداث كانال های فرعی سد 'گلستان' از دیگر تاكیدات نماینده مردم گنبدكاووس درمجلس شورای اسلامی بود.

شهرستان گنبدكاووس بابیش از 300 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.