سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتداي سال 2012 ؛

حداقل 900فلسطيني توسط رژيم صهيونيستي بازداشت شدند

ارتش رژيم صهيونيستي از ابتداي امسال حداقل900 فلسطيني از جمله دهها زن ، کودک و نوجوان ، نمايندگان مجلس فلسطين را در مناطق مختلف دستگير کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ يک مقام فلسطيني اعلام کرد رژيم صهيونيستي روند بازداشت فعالان فلسطيني را به ويژه در کرانه باختري رود اردن از ابتداي سال 2012 به شکل چشمگيري افزايش داده است .
 

 

بر اساس اين گزارش ، برخلاف ادعاهايي که از جانب مقامات تل‌آويو مطرح مي شود ، روند بازداشت فعالان فلسطيني توسط نظاميان اشغالگر هرگز متوقف نشده و از ابتداي امسال بازداشت فلسطيني ها در مناطق مختلف فلسطين به ويژه در کرانه باختري رود اردن به شدت افزايش يافته است . عمليات آدم ربايي شهروندان فلسطيني ساکن نوار غزه نيز به طور مستمر توسط نظاميان صهيونيست صورت مي گيرد و حتي شاهد افزايش روند بازداشت فلسطيني ها در گذرگاه بيت حانون(ارز) هستيم که در مقايسه با گذشته بيشتر شده است .
 

 
در اين ميان ،  شماري از فلسطيني ها که به تازگي و در چارچوب مبادله اسرا آزاد شده بودند، نيز دوباره دستگير شدند . تعداد اسراي فلسطيني در زندانهاي رژيم صهيونيستي افزايش يافته و به رقم 4700 نفر رسيده است . دهها نفر از اتباع کشورهاي مختلف عربي از جمله اردن، سوريه و مصر نيز در زندانهاي رژيم صهيونيستي بازداشت هستند.
 

 

در حال حاضر حداقل 185 کودک فلسطيني زير 18 سال ، 9 زن و 27 نماينده منتخب از جمله "عزيز الدويک" رئيس شوراي قانون گذاري فلسطين و نيز "مروان برغوثي" و "احمد سعدات " در اسرائيل زنداني هستند ./ا
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.