سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتاب‌هاي جديد قدياني براي بچه‌ها به چاپ رسيدند

«شعرهايي براي پسر بچه‌ها»، «شعرهاي براي دختر بچه‌ها» و «نبرد هيولاها (شش گانه‌ زره طلايي)» سه مجموعه کتاب جديد بخش کودک انتشارات قدياني است که به تازگي بر پيشخان کتابفروشي‌ها آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و  به نقل از روابط عمومي انتشارات قدياني، شعرهايي براي پسر بچه‌ها و شعرهايي براي دختر بچه‌ها آخرين سروده‌هاي مريم اسلامي براي كودكان است که هر کدام در سه مجلد به بازار آمده‌اند.

سه جلد شعرهايي براي پسر بچه‌ها با عنوان‌هاي «وقتي که بابا بشم»، «من خلبانم ،در آسمانم» و «گربه خونه ما» و جلدهاي مجموعه شعرهايي براي دختر بچه‌ها با عنوان‌هاي «چرخ، چرخ عباسي»، «وقتي که من عروس شم» و «اتل متل روبوسي» منتشر شده است.

شعرهاي اين دو مجموعه با وزن‌هاي شاد براي بچه‌ها سروده شده است. اسلامي، شاعر اين مجموعه درباره نامگذاري اثرش مي‌گويد: نامگذاري این دو مجموعه شعر بر مبنای روحیات و سلایق بچه‌ها انجام شده و به دنبال نوعی خط‌کشی میان دختربچه‌ها و پسربچه‌ها نبوده است.

«شش گانه‌ زره طلايي» ديگر مجموعه‌اي است که قدياني به تازگي در ادامه انتشار مجموعه «نبرد هيولاها» منتشر کرده، نوشته گروهي از نويسندگان آمريکايي است که تحت نام آدام بليد منتشر مي‌شود و محمد قصاع مجموعه آن را به فارسي برگردان مي‌کند.

شش جلد قبلي «نبرد هيولاها» با عنوان «سپر اسرار آميز» براي بچه‌هاي سال‌هاي پاياني دبستان و راهنمايي منتشر شد و اکنون شش گانه زره طلايي به چاپ رسيده است.

محمد قصاع همزمان با انتشار جهاني اين مجموعه، آن را به فارسي ترجمه و انتشارات قدياني اين اثر را روانه بازار نشر مي‌کند.

هر کدام از جلدهاي شعرهايي براي دختر بچه‌ها و شعرهايي براي پسر بچه‌ها در 2200 نسخه و قيمت 700 تومان به چاپ رسيده
و هرکدام از جلدهاي شش گانه زره طلايي نيز در 1650 نسخه و با قيمت 2500 تومان توسط بخش کودک انتشارات قدياني (کتاب‌هاي بنفشه) منتشر شده است./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.