سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موفقیت کاريکاتوریست های ایرانی در سال جدید ادامه دارد

سال جدید ،سالی خواهد بود که خانه کاریکاتور ایران مصمم تر از پیش در بیان مسائل،مشکلات و موهبت های دینی و ارزشی در ایران و جهان به زبان گویای هنر قدم خواهد برداشت.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی،مدیرخانه کاریکاتور ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران ضمن تبریک سال نو به هموطنان ایرانی گفت:در سال گذشته اتفاقات بزرگی در حیطه هنر کاریکاتور در ایران به وقوع پیوست و خانه کاریکاتور به عنوان یک نهاد بین المللی موفقیت بسیاری در مقابله با جریان های ضد فرهنگی غرب به دست آورد.

این کاریکاتوریست اضافه کرد:در ادامه این تلاش ها در سال 1391 برگزاری دوسالانه بین المللی کاریکاتور و جشنواره کاریکاتور جایزه جهانی بیداری در دستور کار قرار دارد و علاوه بر این این آمادگی را داریم که در هر صورت مواجه با هر اتفاق و جریان ضد فرهنگی عکس العمل سریع و به جایی صورت دهیم.

شجاعی طباطبایی تصریح کرد:از صمیم قلب می گویم مردم کشورمان همواره در تمام عرصه ها پیشرو و پیشقدم بوده اند والگویی برای مردم ملت های جهان به حساب می آیند درحالی که در اغلب کشورها این فرهیختگان و خواص هستند که جلوتر از مردم حرکت می کنند ؛لذا امیدوارم حرکت ملت های جهان در سال جدید با قدرت بیشتری دنبال شود.

این هنرمند افزود:انتظار می رود درسال جدید مسئولین و هنرمندان کشور با سرعت بیشتری در برخورد با مسائل دینی و ملی عمل کنند.

وی اظهار کرد:خانه کاریکاتور با همراهی و همفکری مجموعه ای از نیروهای مذهبی ،خودجوش و برقراری ارتباطی دوسویه بین مردم هنرمندان در سال آتی نیز با توکل به خدا و بهره گیری از صمیمیت و دلسوزی نیروهای انقلابی و ارزشی،فعالیت های خود را ادامه خواهند داد./ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.